שנתון מספר 38 - isaac 2023

43 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2023 ביבליו‚רפי‰ לינ‡י ˜ ל ˘ ˙ ר‡לי ˘ ‰‡‚ו„‰ ‰י ˙ ב ע ˙ : כ ˙˘ בר ˘"„ .˙ ‰פונולו‚י‰ ‰עברי ˙˘ ‰ליך רכי ˙ ב ˙ (. נורמו 2015) '‡ ,„ בן-„ו .13-1 ,34 ,˙ ור ˘˜˙‰ בר-‡ילן. ˙ ר‡ל. ‡וניברסיט ˘ בי ˙ רי‡‰ עברי ˜ ˙‡ ‰ור ˙ נו ˘ ‰‡ ב: מ ˘ (. מן ‰"ח„ר" ‡ל ‰מח 1987) ' ‚יליס, מ h�ps://www.nevo.co.il/law_html/Law01/p214m2_001.htm .˙ ים עם מו‚בלו ˘ ל‡נ ˙ וויון זכויו ˘ ˜ (. חו 1998) ˙ ‰כנס ‡נן. ‰מכלל‰ ˘ .‰ יב ˙ רי‡‰ וכ ˜ חומי ˙ ‰ ‰‰ור‡‰ ב ˘ ‡ורי‰ כבסיס למע ˙ : (. ‰מסע ‰‡ורייני 2014) ' , י ˘ טוב לי, ‡' ופרי לחינוך. ˙ י ˙„‰ ˙ „מי ˜‡‰ ˙ יטו ˘ ו ˙ ו ˘ . על ‚י ˙ י ˆ וני בחינוך ‰מיוח„. מסמכי ‰ווע„‰ ‰‡ר ˘ ‰חינוך ‰ל ˙ (. מ„ריך ל‰טמע 2007) ר„ ‰חינוך ˘ מ .4 י, נספח ˘ לי ˘ ˜ וב". ‰‡‚ף לחינוך מיוח„, פר ˙ רו‡ וכ ˜" ˙‡ ל‰ור Caron, J. G. (2016). Effects of adapted instruc�on on the acquisi�on of le�er-sound correspondences and sight words by pre-adolescent/adolescent learners with complex communica�on needs and au�sm spectrum disorders. Unpublished Doctoral Thesis. The Pennsylvania State University. Caron, J. G., Light, J., & McNaughton, D. (2020). Effects of an AAC App with transi�on to literacy features on single- word reading of individuals with complex communica�on needs. Research and Prac�ce for Persons with Severe Disabili�es, 45(2), 115-131. h�ps//doi.org/10.1177/1540796920911152. Light, J., McNaughton, D., Weyer, M., & Karg, L. (2008). Evidence-based literacy instruc�on for individuals who require augmenta�ve and alterna�ve communica�on: A case study of a student with mul�ple disabili�es. Seminars in Speech and Language, 29(2), 120.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=