64 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2023 ˙ ‰טכנולו‚י‰ ‰מסייע ˘ ל ‡י ˘ ‰ נ ˙˘ י„ו ‰מ ˜ פ ˙* ‰טכנולו‚י ˙ ירו ˘‰ ‰מעבר ממו„ל ‰מומח‰ למו„ל ˙ טכנולו‚י‰ מסייע ˘‚„ ,˙ ועי ˆ˜ מ ˙ ר פל‡ח, מנ‰ל ˆ ‰„ר זל ˜ ורים ‰‡חרונים ‰פכ‰ ‰טכנולו‚י‰ לחל ˘ ני ‰ע ˘ ב ˙ ים עם מו‚בלויו ˘ י בחיינו. עבור ‡נ ˙ י ומ‰ו ˙ מעו ˘ מ ר בין ˘‚ ‡ - טכנולו‚י‰ ‰י ˙‡ׂ≈ ˘¿ ר ˙∆ ∆ ¿בּי ˙‡ ר לומר ז ˘ ‡פ .˙ ורך ליכול ˆ וי ˘ טכנולו‚יים ע ˙ רונו ˙ ע פ ˆ‰ ,˙ יכול ˙ ל‡„ם עם מ‚בל .˙ ב„רכים חליפיו ˙ ‰יכול ˙ ב ˘‰ לעזור ב לטכנולו‚י‰ עבור ‡„ם עם ˙ לח ˆ ‰ מו ˘ ‚י ˙‚˘‰ ו‰ניסיון ˙ י‡ו ˆ ל ‡„ם ‡ח„; ‰מ ˘ ‰„ ‡ינ‰ עבו ˙ מו‚בלו י. מומחי ˙ וו ˆ ı ופי פעול‰ ולמ‡מ ˙ י ˘ נו ל ˙ מחייבים ‡ו ˙ ולמטפלים לבנו ˙ פחו ˘ עוזרים למ ˙ טכנולו‚י‰ מסייע חיים ˙ ‡יכו ˙ וך ‰בטח ˙ ,˙ לח ˆ מו ˙ ו ˘ ר לנ‚י ˘‚‰ ˙‡ טכנולו‚י‰. ˙ עו ˆ ר ב‡מ ˙ טוב‰ יו ו, חבריו ˙ פח ˘ ו, מ ˙ ‡ם למסו‚לו ˙‰ מו ב ˆ ‰‡„ם ע ˙ ‰ טכנולו‚י ˘‚ ‰ליך ‰נ ˙ . ורך ˆ ביעים על ˆ ומטפליו מ ו„ ˜ פ ˙ יפור ˘ ‚ י ˘ ורך-‰מטר‰, י ˆ‰ על ˙ יע „רך לענו ˆ י ‰חיים. ˙ ‚ר ˘ ל‡ורך זמן ב ום י„ע ˜ י ˘ ‰ליכי ˙ מטפלים פר‡ רפו‡יים מבי‡ים ל ˙ פח‰ וחברים מבי‡ים י„ע על ‡ו„ו ˘ „מי; מ ˜‡ ליני ו ˜ ‰˜ עסו ˙ י חינוך ו ˘ חיים, ‡ופי וטעמים; ‡נ ˙ ‡ורחו י ˘ . ל‡ור כל ‡ל‰ ‡נ ˙ ‡יפו ˘ ו ˙ חו ˙ פ ˙‰ ˜ מבי‡ים ‡ופ ו„ ˜ פ ˙‰ ˙ סביבו ˙‡ ˙ יכולים למפו ˙ טכנולו‚י‰ מסייע .‰˘ מחסומי ‰‚י ˙‡ ו ˙ ‰יכולו ˙‡ , ל ‰‡„ם ˘ ˙ ובלו ˜ ‰מ ˙ ים עם מו‚בלו ˘ ‡נ ˙ ו ˘ חום נ‚י ˙ ב ˜ מ‡מר ז‰ עוס רון ˙ לפ ˙ סיוע רבו ˙ טכנולו‚יו ˙ יימו ˜ . למרחב ‰„י‚יטלי ב‰ן. ˜ ר ל‡ נעסו ˘‡ ,„ , ‡כיל‰ ועו ˙ ניי„ו ˙ מ‚בלו כ„י ˙ ‰טכנולו‚יו ˙„ פירמי ˙‡ רנו ˆ י 2005 ˙ נ ˘ ב ‰˘‚ חום ‰‰נ ˙ ים ב ˜ ב‡ופן ויזו‡לי בפני ‰עוס ˘ ל‰מחי ‰טכנולו‚יים. ˙ רונו ˙ מיון ‰פ ˙‡ ˙ ‰„י‚יטלי ˙ ון ‰ו‡ ‰טכנולו‚יו ˘‡ בסיס ‰פירמי„‰ - ‰רוב„ ‰ר ב‡ופן ˙ בו ˆ כלל ‰‡וכלוסיי‰, ‡ל‰ ‰מעו ˙ ו ˘ לר ˙ יימו ˜‰ ˘ ימו ˘ ב‰ם ˙ ו ˘ ים לע ˘ ‰‡נ ˙ ר למרבי ˘ מ‡פ ˘ ‰ כז ‚נרי. ˙ חו ˙ ר מפו ˘‡ ˙ לימו ˘ מ ˙ ני - טכנולו‚יו ˘‰ „ ‰רוב ב‡ופן ייעו„י לסייע ליל„ים ומבו‚רים עם ˙ רו ˆ ומיו ל ˘ ‰ וכו'. מענ ˙ יו ˘‚ , ר ˙ ו‚ניטיביו ˜ ,˙ פיזיו ˙ מו‚בלויו על ˙ ם לענו ˙ מטר ˘ וכנ‰ ו‡ביזרים ˙ ,‰ עזרי חומר .˙ ו ˘ ‚רי נ‚י ˙‡ וב ˆ ור ועי ˆ , יי ˙ י ˘ ‡מ‰ ‡י ˙‰ ב ˙ רונו ˙ י - פ ˘ לי ˘‰ „ ‰רוב ‡ינו ˘ י ˘ ורך ‡י ˆ על ˙ יפי כ„י לענו ˆ ייחו„י ל‡„ם ספ ˙ ו/‡ו טכנולו‚יי ˙ טכנולו‚י‰ ‚נרי ˙ עו ˆ בל מענ‰ ב‡מ ˜ מ סיוע. ‰ליך ˙ .˙ ‚לו ˙ ך ‰‰ס ˘ מ ˙‡ ‚ˆ ‰רוב„ ‰רביעי - מיי רון טכנולו‚י ברוב ˙ ‚ר‰ בפ ˘ ב ˘ ימו ˘ ב ˙ ‚לו ˙ ‰‰ס ל ‰סובבים. ˘ ‰ מיכ ˙ מחייב ˙ ו ˘‚ ל ‰‰נ ˘ ‰מכריע ˙ ‚ר ˘ ל טכנולו‚י‰ ב ˘ ילוב ˘‰ ‰ליך ˙ ‡ ‰טמע‰ ‰י ‰˙ ע„ ל‰כלל ˙ ל יל„ים ובו‚רים עם מו‚בלו ˘ ‰חיים מיכ‰ ˙‰ ˙„ בעו. מי ˜ נ ˘ ˙ ב‡ופן מל‡ ל‡ור ‰מטרו נ‰ מ‡„ם ל‡„ם. ˙˘ מ ל מומחי טכנולו‚י‰ ˘ י„ם ˜ פ ˙ ˙ „רך ב‰בנ ˙ עברנו כבר פח‰ ˘ י ‰פר‡ רפו‡‰ ‡ו בני מ ˘ . לרוב ‡נ ˙ מסייע ים ˙ ום, ‡ך לעי ˜ י ˘‰ ‰ ו/‡ו ˘‚ ‰ליך ‰‰נ ˙ ˙‡ מנ‰לים וף ˙ י ˘ ‰ ב ˘‚ ‰‰נ ˙‡ ים לנ‰ל ˘ י ‰טכנולו‚י‰ נ„ר ˘ ‡נ לינ‡י ˜ , ום ˜ י ˘ , עוב„י ˜ פעול‰ עם מרפ‡ים בעיסו .˙ פחו ˘ , רופ‡ים ומ ˙ , מורים, מטפלים ב‡ומנו ˙ ור ˘˜˙ מרכזי בחיינו ˜ ‰טכנולו‚י‰ כחל ˙ יבו ˘ ‰עליי‰ בח ˙ ו ˘‚ רים ב‰ם ני‰ול ‰‰נ ˜ ‰מ ˙ כיחו ˘ פיע‰ ‚ם על ˘ מ י טכנולו‚י‰. ˘ ע על י„י ‡נ ˆ ב ˙ מ רון ˙ ר פ ˙‡ ‰טכנולו‚י‰ ‰ו‡ ל ˘ ל מנ‚י ˘ י„ו ˜ פ ˙ ‡ם ל‡„ם ˙ ו„ במרחב ‰„י‚יטלי ב‡ופן מו ˜ פ ˙ ר ˘ י‡פ ˘ י„ ˜ פ ˙‰ .‰ ‚ר ˘ יווך ב ˙ מיכ‰ ו ˙ עם ‰מ‚בל‰ במינימום ים: ˜ מורכב מכמ‰ חל ‰‡„ם עם ˘ ון ‰ו‡ ל‰בטיח ˘‡ ‰ר ˜ ‰חל • לבים ˘‰ ר בכל ˘ י‰י‰ מעורב ככל ‰‡פ ˙ ‰מו‚בלו מ‡י ‡ו ב‡ופן ˆ ב‡ופן ע ˙ בל ‰חלטו ˜ ו, וי ˙ ‡ם ליכול ˙‰ ב ‰ליך. ˙‰ מך ל‡ורך ˙ נ סיוע ˙ נים ו‡ומרים טכנולו‚יו ˜˙ ‰מ ˘ , י ˙ *טכנולו‚י‰ מסייע
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=