97 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2023 ˙ ו ˘ ו‚, סי„ור ונ‚י ˆ ר מילים, יי ˆ "ח עם ‡וסטרלים ילי„יים: ‡ו ˙˙ ˙ כנון מערכו ˙ Designing augmenta�ve and alterna�ve communica�on systems with Aboriginal Australians: vocabulary representa�on, layout, and access Rebecca Amery , Julie Gungungbuy Wunungmurra ,Gurimaŋu Bukuḻatjpi , Rachel Dikul Baker , Farrah Gumbula & Elah Yunupingu AAC, Vol. 38, 4, December 2022, pp. 221-235 ˙ מוך ב‰ז„מנויו ˙ ם כ„י ל ˙ פ ˘ "ח ב ˙˙ ˙ ח מערכו ˙ ב‡זור ‡רנ‰ם ב‡וסטרלי‰ מעוניינים לפ ˙ פ‰ ‰ילי„י ˘‰ „וברי ˙ פ‰ ‰ילי„י ˘ "ח ב ˙˙ ˙ וב מערכו ˆ '‡„ו-‚'וזף. עי ˆ מ ˙ מו„„ים עם מחל ˙ ם ‰מ ˙ פח ˘ ל בני מ ˘ ˙ פו ˙˙˘‰‰ ו ˙ ור ˘˜˙‰ „וברים ילי„יים מ‰‡זור ˙ פו ˙˙˘‰ ר פעול‰ נערך ב ˜ יים ייחו„יים. מח ˙ רבו ˙ יים ו ˙ פ ˘ ב‡פיונים ˙ בו ˘ ח ˙‰ ˘ „ור "ח על ˙˙ פ‰ ו ˘ ,˙ ל‡וריינו ˙ ורו ˘˜‰ ˙ ו בפעילויו ˘ מ ˙˘‰ ר ˜ . במח ˙ ‰יל‰ ‰ילי„י ˜ ייכים ל ˘ ‡ינם ˘ ים מ‰‡זור ˘ ו‡נ על ˙˘ ‰נ„ר ˙ ‰‡וריינו ˙ זו מזו ברמ ˙ ונו ˘ ‰יו ˘ ,˙ פ‰ ‰ילי„י ˘ "ח ב ˙˙ ˙ ל מערכו ˘ -טיפוס ˙ ח ‡רבע‰ ‡בו ˙ לפ ˙ מנ ולים ˜ י ˘ ר. ‰מ‡מר „ן ב ˜ ‡י ‰מח ˆ וח ממ ˙ ני ˙‡ „˜ ו„ עזר למ ˜ מי ˙ ו ˆ בו ˜ פים ומ ˙˙˘ וב מן ‰מ ˘ ב‰ן. מ ˘ מ ˙˘‰ ל ˙ מנ ‡ים ‡לו. ˘ י„י בנו ˙ ר ע ˜ ובמח ˙ ליניו ˜‰ ˙ לכו ˘‰ , וכן ב ˙ ו ˘ ו‚, ‰‡ר‚ון, ‰סי„ור ו‰נ‚י ˆ ‰יי ˙ -‰טיפוס מבחינ ˙ ‡בו ˙ בבניי "ח ˙˙ ר‰ ב ˘ ‰‰כ ˙ וכני ˙ ם ב ˙ פו ˙˙˘‰ במלזי‰ ל‚בי ˙ ור ˘˜˙ ב ˙ ל סטו„נטים ל‰פרעו ˘ ˙ עמ„ו Malaysian speech-language pathology students’ reflec�ons about their par�cipa�on in an AAC training program Susheel Joginder Singh , Liora Veralyn Suhumaran , Ka� Skulski & Yazmin Ahmad Rusli AAC, Vol. 38, 4, December 2022, pp. 236-244 "ח. י„ע ˙˙ ל‚בי ˙ מ ˆ ומ ˆ ר‰ מ ˘ נ‰ ל‰ם י„ע מו‚בל ו‰כ ˜ ון, ‰מ ˘‡ ו‡ר ר ˙ במלזי‰ ‰ם בעלי ˙ ור ˘˜˙‰ לינ‡י ˜ ˙ מרבי יעים ˆ ר ‰ם מ ˘‡ ל‰ם כ ˘ ו‰ביטחון ˙ ‰מסו‚לו ˙˘ חו ˙ פיע על ˘‰ חום עלולים ל ˙ ר‰ ‰מעט‰ ב ˘ ם ז‰ ו‰‰כ ˆ ומ ˆ מ סטו„נטים מלזיים 11- י-מובנים מ ˆ ח ˙ וב, „רך ר‡יונו ˘ ר ז‰ נוע„ ל‡סוף מ ˜ "ח למטופלי‰ם. מח ˙˙ ˙˘ טיפול ב‚י ל ˘ ˙ ר‰ ליעילו ˘ ‰‰כ ˙ וכני ˙ ב ˙ פו ˙˙˘‰ ˙ מ‰ם נ‚ע לחוויו ˘˜ ב ˙ נ ˘ וב ˘ "ח. ‰מ ˙˙ ר‰ ל ˘ ‰כ ˙ וכני ˙ פו ב ˙˙˘‰˘ "ח ‚. ˙˙ ב ˘ ימו ˘‰ ˙ זמן ב. ‰כלל ˙ ו ˘ ‡ים מרכזיים: ‡. „רי ˘ ‰ נו ˘ לו ˘ ני עלו ˙ מטי ו‰‡יכו ˙‰ וח ˙ זו. מ‰ני ˙ וכני ˙ ל‰ם ל‚בי ˘ ˙ ובנו ˙‰ ˙‡ ‰ יפר ˘ ‰ ר ˘ ‰‰כ ˙ וכני ˙˘ פים „יווחו ˙˙˘ "ח למטופל. ‰מ ˙˙‰ ˙‚ˆ‰ ˙ בע ˙˘ למי„‰ ‰נ„ר ‚רים ‰עומ„ים בפני‰ם. ‰סטו„נטים „יווחו על ˙‡‰ ˙‡ ‰ פ ˜ י ˘ , ‡ך ‚ם ˙ ור ˘˜˙‰ פי ˙ ו ˘ ו ˙ ור ˘˜˙‰ לינ‡י ˜ „ י ˜ פ ˙ ביע ˆ וב ‰מ ˘ ר‰, מ ˘ ‰‰כ ˙ וכני ˙ פו ב ˙˙˘‰˘ ל‡חר ˙ ‰פרטני ˙ ‰טיפולי ˙ נסו ˙‰‰ ˙ ל‰ם בע ˘ מי ˆ יפור בביטחון ‰ע ˘ י„. ˙ ר‰ כ‡לו בע ˘ ‰כ ˙ וכניו ˙ ורך ל‰טמיע ˆ ˘ י ˘ על כך "ח ˙˙ ים ל ˜ ו ˜ ל יל„ים ‰ז ˘ ועים ˘ ע ˘ ‚ן ˙ ל חוויו ˘ ˙ יר‰ נרחב ˜ ס A scoping review of the playground experiences of children with AAC needs Michelle C. S. Therrien , Andrea Barton-Hulsey & Sandy Wong AAC, Vol. 38, 4, December 2022, pp. 245-255 ˘ מ ˙˘‰ , ל ˙ רובו ˜ ים ˙ ‡ינם יכולים, לעי ˙ ל יל„ים. יל„ים עם נכויו ˘ ם ˙ חו ˙ פ ˙‰ ועים מסייע ל ˘ ע ˘ י ב‚ני ˘ חופ ˜ ח ˘ מ ˜ „ ‡ך ור ˜ מ ˙‰˘ ר ˜ ‡ מח ˆ . ע„ ‰יום ל‡ נמ ˙ ‡ין ל‰ם נכויו ˘ ים ב‰ם בני ‚ילם ˘ מ ˙˘ מ ˘ ‰ „רך ˙ ועים ב‡ו ˘ ע ˘ ב‚ני פורסמו בין ˘ רים ˜ ר‰ מח ˘ ונים מע ˙ ל כך נ‡ספו נ ˘ "ח. ב ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ ל יל„ים ‰מ ˘ ועים ˘ ע ˘‰ ‚ן ˙ בחוויו יים ב„יבור. ˘˜ ל יל„ים עם ˘ , כולל ˙ ל יל„ים עם נכויו ˘ ועים ˘ ע ˘ ‚ן ˙ וכללו חוויו 2020-1990 ניים. ˙ יים ו‡יכו ˙ רים כמו ˜ יר‰ נכללו מח ˜ בס
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=