I
115
שנתון מספר 38 - isaac 2023
עמוד ראשי
I
תוכן העניינים
3
דבר המערכת
4
דבר היו"ר
5
דו"ח פעילות עמותת אייזק ישראל 2022-2023
7
עמותת אייזיק הבינלאומית
16
פאנל מחקר, כנס אייזק 2023, קנקון, 27.7.23
18
תת"ח באמצעות ממשק מוח מחשב AAC-BCI
21
כיצד מתמודדים משתמשי תקשורת תומכת וחליפית עם מחסרים לקסיקליים?
32
שימוש בסמלים בכלים דיגיטליים להנגשת מידע לילדים עם מוגבלות קוגנטיבית
35
קריאה בקרב תלמידים עם צורכי תקשורת מורכבים: חשיבות הגישה הפונטית המתמקדת בלימוד התנועות וקשר עם אות צליל
41
אתגרים בתהליך בניית לוחות התקשורת
44
הזכות להשמיע קול - בין קבילות, תת"ח ותקשורת מסוייעת
56
בינה מלאכותית, מה דעתך, תת"ח תהיה אחרת בזכותך?
60
תפקידו המשתנה של איש הטכנולגיה המסייעת - המעבר ממודל המומחה למודל השירות הטכנולוגי
64
שימוש יצירתי בתת"ח לטובתהכללה והשתייכות בתנועת הנוער: "כנפיים של קרמבו"
67
תעודה מונגשת - הנגשה קולית קוגניטיבית
69
מה הבעיה? יש מודל אפר"ת בתת"ח בית ספר שירת הלב
71
על מיזם ה"נראות" בבית ספר "ונצואלה"
74
מתחברים לעולם גרסת הפרו
78
עכשיו כם בערבית (חידושים רבים גם באפליקציה בעברית!)
80
שימוש בתבניות גריד ליצירת תוכן מותאם אישית במינימום זמן
83
"وبالعربي تميُّز – ובערבית תמאיוז" מסע ההסברה על תקשורת תומכת וחליפית (תת"ח) בחברה הערבית
87
שלוש בסירה אחת: שותפות של סייעת אם ובת בתהליך הטמעת תת"ח
89
יום תת"ח 2023 בבית-הספר "און" – "שום דבר עלינו בלעדינו"
91
תקצירי מאמרים מתורגמים מ AAC ספטמבר 2022 - ספטמבר 2023
94
Englise Abstracts
113
English
115
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=