36 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2024 ˘ ימו ˘ ל ˘ ˙ ‰יעילו ˙‡ ים ˘ ר מ„‚י ˜ ‡י ‰מח ˆ ממ ומך וחלופי עבור ‡וכלוסיי‰ זו, ˙ ˙ ור ˘˜˙ בסמלים ככלי כמו ˙ מורכבו ˙ במערכו ˘ ימו ˘ ל ˘ ר ˘˜‰ במיוח„ ב ו. ˜- כרטיסי רב ˙ ל‰טענ ˙ מכונו בסמלים, ˘ ימו ˘‰ ˙ על יעילו ˙ ביעו ˆ ר מ ˜ ‰מח ˙ נו ˜ מס מי„ע ˙˘‚ וט‰, ל‰נ ˘ פ‰ פ ˘ י‰ ו ˆ ילוב עם ‡נימ ˘ ב ˙ ים עם מו‚בלו ˘ ‰ליכים מורכבים עבור ‡נ ˙ ו ˙˙ . ‰סמלים מסייעים ב‰פח ˙ י ˙ חו ˙ פ ˙‰-˙ כלי ˘ ל מי„ע, ˘ ‰ פרים ‰בנ‰ וזכיר ˘ ו‚ניטיבי, מ ˜‰ ‰עומס ל ˘ ˙ ו‰מסו‚לו ˙ מ‡ו ˆ ‰ע ˙˘ חו ˙ ˙‡ ומ‚בירים ל ˘ ˙ יבו ˘ ‰ח ˙‡ ˘ ר מ„‚י ˜ , ‰מח ˙‡ ים. עם ז ˘ מ ˙˘ ‰מ ‰ל ‰יע„. כמו ˜ ל ‰סמלים ל ˘ ˙ י ˙ רבו ˙ ו ˙ י ˘ ‡מ‰ ‡י ˙‰ סט ˜ עים נוספים כמו ט ˆ ל סמלים עם ‡מ ˘ ילוב ˘‰ , כן ‡ כיעיל במיוח„. ˆ נמ ˙ וביו ˙ וט וכ ˘ פ ˘ ימו ˘ ל ˘ י‡ל ‰רב ˆ ‰פוטנ ˙‡ ˘ ר מ„‚י ˜ לסיכום, ‰מח חבור‰ ˙ יבוריים, כמו ˆ ים ˙ ירו ˘ ˙˘‚ בסמלים ב‰נ .˙ י ˙ חו ˙ פ ˙‰-˙ כלי ˘ ˙ ים עם מו‚בלו ˘ , עבור ‡נ ˙ יבורי ˆ ל ˘ ום ˘ וח ויי ˙ ך פי ˘ ורך ב‰מ ˆ‰ ביעים על ˆ ‡ים מ ˆ ‰ממ ר‰ ˙ ‰ ויזו‡ליים בכלים „י‚יטליים נוספים. י ˘‚ עי ‰נ ˆ ‡מ ‰ליך ˙ מ‰ ב ˆ ‰‡וכלוסיי‰ ע ˙‡ ף ˙˘ וב ל ˘ מכך, ח ˙‡ „ם ˜ עים ‡לו כ„י ל ˆ ל ‡מ ˘ וח ˙ וב ו‰פי ˆ ‰עי ˙ ים עם מו‚בלו ˘ ל ‡נ ˘ חיי‰ם ˙ ם ו‡יכו ˙ מ‡ו ˆ ע בחבר‰. ˙ י ˙ חו ˙ פ ˙‰-˙ כלי ˘ ר ˘‡ ר, כ ˜ ‰סמלים ‰י‰ נ„בך מרכזי במח ˙ וב מערכ ˆ עי .˙ ביו ˜ וע ˙ , ב‰ירו ˙ טו ˘ ל פ ˘ ˙ רונו ˜ ם על ע ˘ ‰ו ˘‚„‰ ח סמל ייעו„י, ˙ ‰ליך ‰‰טענ‰ פו ˙ לב מרכזי ב ˘ לכל בעים בעלי ˆ ונים ‡ינטו‡יטיביים עם ˜ לב ‡יי ˘ ‰מ חוז‰ ˙ לב בחיר ˘ ל, ב ˘ . למ ˙ ‡וניברסלי ˙ מעו ˘ מ עם ‡יור ˙ ‰ספר‰ ‡ח ˙‡ לב ˘ ב סמל ‰מ ˆ ‰נסיע‰ עו ˙ ל על ‰בנ ˜ ר ויזו‡לי מי„י ‰מ ˘˜ ר ˆ ר יו ˘‡ , ל ‡וטובוס ˘ יון סיום ˆ חו ל ˙ ". סמלים נוספים פו ˙„„ ‚ "נסיע‰ בו ˘ ‰מו וף ˜ י ˙ לון ב ˘ לח‰ ‡ו כי ˆ‰ ˙˘ ‰ליך ‰‰טענ‰ ול‰מח ˙ ‰כרטיס. ל ˘ ˙ פים מעי„ים על ‰יעילו ˙˙˘ וב מ‰מ ˘ ‡י ‰מ ˆ ממ פים ˙˙˘ ולבים בו. ‰מ ˘ ‰כלי ‰„י‚יטלי ו‰סמלים ‰מ יינו ˆ ‰ם רו‡ים בסרטון, ו ˘ ˙ יבו ˘ „יווחו על עניין ועל ‰ח וב ˘ ‰ליך ‰‰טענ‰. ח ˙ על ˘„ ם מי„ע ח ˙ כי ‰ו‡ לימ„ ‡ו פיי‰ בסרטון ˆ‰ לפני ˘ פים „יווחו ˙˙˘ יין כי כל ‰מ ˆ ל מ‡י, ‡ל‡ ˆ ו ב‡ופן ע ˜- כרטיס ‰רב ˙‡ ‰ם ל‡ ‰טעינו פיי‰ בסרטון ˆ‰ פח‰ ובמטפלים. ל‡חר ˘ נעזרו בבני מ ˙ יפור ביכול ˘ ‰ליך ‰‰טענ‰, ניכר ˙ ב ˙ י ˘ מע ˙ נסו ˙‰ ו ל, ˘ ונים. למ ˘‰ לבים ˘‰ ˙‡ ע ˆ פים ל‰בין ולב ˙˙˘ ‰מ ˙ מעו ˘ מ ˙‡ ליח‰ ל‰סביר ˆ‰ ˙ פו ˙˙˘ ‰מ ˙ ‡ח ˙‡ לח‰, ‡„ום לבעי‰( ו ˆ‰ ל ˜ בעוניים )ירו ˆ‰ ‰סמלים ‰סמלים ˘ לכך ˙ ר‰. זו‰י ע„ו ˜ בכל מ ˙˘ ‰פעול‰ ‰נ„ר ‰ליך. ˙‰ ˙ ‰מי„ע וב‰בנ ˙ סייעו ב‰פנמ ב‰ כך ˆ בסרטון עו ˙‚ˆ כרטיסים ‰מו ˙ ‰מכונ‰ ל‰טענ . נבחר‰ ˘ מ ˙˘ וכ‰ יבלוט וי‰י‰ ברור למ ˙ כל פריט ב ˘ בעים בולטים, כ„י ˆ ב‚„ים עם ˙˘ י‰ ‰לוב ˆ ‡נימ ˙ „מו ˘ ימו ˘ ‰˘ . נע ˙ ף ‰פעולו ˆ ל ר ˘ ˙ ר ‰בנ‰ מיטבי ˘ ל‡פ ע‰ ˆ ל ‰מכונ‰ ל‡ורך ‰סרטון כולו. בו ˘ בוע ˜ ום ˜ במי ˘ ימו ˘ וך ˙ , ב וס‚נון ‰„יבור בסרטון ˆ˜ ל ˘ ‰ ‡מ ˙‰ ב „יבור ‡יטי. ˆ˜ ב בכלי „י‚יטלי ˘ ימו ˘‰ וב על ˘ מ ˙ ים עם מו‚בלו ˘ ‰כלי ‡נ ˙ יעילו ˙˜ ורך ב„י ˆ ל ˙ יבורי ˆ‰ ‰ חבור ˙ ‰נוסעים ב ˙ י ˙ חו ˙ פ ˙‰-˙ כלי ˘ ו ענו על ˜- כרטיסי רב ˙ ים במכונ‰ ל‰טענ ˘ מ ˙˘ ומ פיי‰ ˆ‰ לפני ˙ „ימו ˜ מ ˙ ‡לו ˘ ‡לון כלל ˘‰ . וב ˘ ‡לון מ ˘ ‰ליך ˙ ב ˙ י ˘ ‰מע ˙ נסו ˙‰‰ ל‡חר ˙ ‡לו ˘ בסרטון ו ˘ ‰ מר‚י ˙‡ ‰ : "כמ ˙ ‡לו ˘ ל ˙ ‰‰טענ‰ במכונ‰. „ו‚מ‡ו חבור‰ ˙ מ‡י ב ˆ ‰ מסו‚ל לנסוע ב‡ופן ע ˙‡˘ פיי‰ בסרטון?" ˆ‰ ל‡חר ˘ ‰ מר‚י ˙‡ ?", "‡יך ˙ יבורי ˆ‰ וב ˘ במכונ‰?". ‰מ ˘ מ ˙˘‰ סביר לי ‡יך ל ˙˘ מח ˘‡" ו נוע„ לבחון ‡ם ‰סרטון ‡כן סייע ל‡וכלוסיי‰ זו ל‰טעין ונם ˆ ר ˙ ביעו ˘ ˙‡ ו במכונ‰ ול‰עריך ˜- כרטיס ‰רב ˙‡ בכלי. ˘ ימו ˘‰ מ ˙ נו ˜ סיכום ומס בכלי „י‚יטלי ˘ ימו ˘‰ ˙ יעילו ˙‡ ר ‰נוכחי בחן ˜ ‰מח וט‰ ˘ פ‰ פ ˘ לבים סמלים ו ˘ י‰, ‰מ ˆ מסו‚ סרטוני ‡נימ ים עם ˘ ו עבור ‡נ ˜- כרטיס ‰רב ˙ ‰ליך ‰טענ ˙ ˙˘‚ ב‰נ .˙ י ˙ חו ˙ פ ˙‰-˙ כלי ˘ ˙ מו‚בלו
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=