58 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2024 ,˙ רון בעיו ˙ ופ ˙ י ˙ ור ˜ יב‰ בי ˘ ח ˙ פרים יכולו ˘ ‰ם מ וף פעול‰ עם ‡חרים. ˙ י ˘ ורי ˘ וח כי ˙ ורמים לפי ˙ ו לב ‰נ‡‰ עם ˘ ים „י‚יטליים בלמי„‰ מ ˜ ח ˘ במ ˘ ימו ˘‰ ו„י‰ם ˜ פ ˙ יפור ˘ ורם ל ˙ ורים, ובכך ˘ וח כי ˙ פי למי„ים. ˙‰ ל ˘ יים ˙ ו‚ניטיביים ו‰חבר ˜‰ ˙ ‰י‡ מערכ QINERA ˙ ל חבר ˘ SHX ˙ טכנולו‚יי ˙ יים. ‰מערכ ˘ לח„רים רב-חו ˙„ ‰מיוע ˙ „מ ˜˙ מ ‡ור‰, ˙ יים כמו ˘ ליט‰ במ‚וון ‚ירויים חו ˘ ˙ ר ˘ מ‡פ ˙ עו ˆ זמון ביני‰ם. ב‡מ ˙ במ‚ע, ו ˙ ו ˘ חו ˙ ו ˙ מונו ˙ , ול ˜ רכים ˆ ל ˙ י ˘ ‡י ˙ ‡מו ˙ מו ˙ ור סביבו ˆ ן לי ˙ ני SHX ˙ ‚ובו ˙ ול‰פעיל ים ˘ מ ˙˘ ל מ ˘ יפיים ˆ ספ ˘ מ ˙˘ ל ‰מ ˘ ב ‰רוח ˆ למ ˙ ‡ימו ˙ ‰מ ˙ טיביו ˜‡ ‡ינטר ו/‡ו ˙ לימו„יו ˙ ים למטרו ˘ מ ˘ ון, וכן ‰ם מ ˙ בח„ר בזמן נ י ˙ י„י„ו ˜˘ ממ ˙ לו. ‰טכנולו‚י‰ כולל ˘ ˙ טיפוליו ˙ ב חוויו ˆ י חינוך וטיפול לע ˘ ר ל‡נ ˘ , ‰מ‡פ ˘ מ ˙˘ למ יים ˙ מיע ˘ יים ו ˙ ‡למנטים חזו ˙ לבו ˘ ‰מ ˙ יו ˘ רב-חו למי„ ‡ו מטופל ˙ ל כל ˘ י ˘ ן לפרופיל ‰‡י ˙ ‡ים ‡ו ˙‰ ול "ח. ˙˙ ˙ בטכנולו‚יו ˘ ימו ˘ וך ˙ מעו„„ ˙ רים חווי‰ „י‚יטלי ˆ בכלים ‰מיי ˘ ימו ˘‰ יע„י ‰למי„‰ ˙‚˘‰ י‰ ל ˆ ר מוטיב ˆ למי„‰ פעיל‰ ויו .(Hayak & Avidov-Ungar, 2019) ˜ ח ˘ ‰מ ˙‡ ˙ לב ˘ ‰מ ˙ למי„‰ ‡ימרסיבי ˙ סביב למי„‰ ˙ ר ˘ ני מ‡פ ˘„ ‰„י‚יטלי ככלי פ„‚ו‚י ח ˙ , יוזמ‰ ו‡חריו ˙ יו ˙ יר ˆ י ˙„„ , מעו ˙ ופי ˙ י ˘ ו ˙ ‡וטונומי וף ˙ י ˘ ˙ חוויו ˙ ( מזמנ 2010 , ‚ב ˘ יזף ו ˘) ,˙ י ˘ ‡י ˙ יו ונטיו ˙ רונו ˘ ח לפי כי ˙ פ ˙‰ למי„ ל ˙ לכל ˙ ר ˘ ומ‡פ .(2017 , טיין ˘„ לבו )מלמ„ ו‚ול יע„י ‰למי„‰ ˙‚˘‰ י‰ ל ˆ למי„‰ פעיל‰ מ‚ביר‰ מוטיב . (Ungar-Avidov & Hayak , 2019) ל ˘ ˙ חו ˙ פ ˙‰ ‚ם ı ‰„י‚יטלי מ‡י ˜ ח ˘ ‰מ ‰ליך ˙ וף פעול‰ ב ˙ י ˘ ו ˙ יו ˙ ור ˘˜˙ ˙ יו ˆ˜‡ ‡ינטר .(Lin. & Shih, 2018) ‰למי„‰ SHX ˙ לטכנולו‚יי ˙ ר ‰ו„ו ˘ ‡פ ˙ ‰טכנולו‚י ‰מ ˘ ‰חי„ו י ˜ ח ˘ וכן מ ˙ ל ˙ י ˘ ל סביב‰ רב-חו ˘ בחיבור ˘ ממ ˙ מ ˙ בין ‰מטר‰ ‰טיפולי ˙ מחבר SHX ˙ ולימו„י. טכנולו‚יי ˙ ללמי„‰ „י‚יטלי ˙ מ‚וונו ˙ יו ˙ ור ˘˜˙ ˙ ח יכולו ˙ לפ ˙ חוויו ˙ ר ˆ ‰למי„‰ בח„ר יו ˙ י. סביב ˘ בח„ר רב-חו ˙ ל טכנולו‚יו ˘ ילוב ˘‰ .˙ יו ˙ מעו ˘ מ ˙ לימו„יו ˙ טיביים וטכנולו‚יו ˜‡ , כמו מסכים ‡ינטר ˙ „מו ˜˙ מ ‰יל„ים ל‰ביע ˙‡ „„ "ח, מעו ˙˙‰ חום ˙ מ ˙ ‰מוכרו ˙ ‡מ ˙ ור‰ מו ˆ מם במ‚וון „רכים ול‰‚יב ל‚ירויים ב ˆ ע ‰˘ ליט‰ בנע ˘ ל ˘ ‰ "ח חווי ˙˙ ˘ מ ˙˘ . עבור מ ˙ י ˘ ‡י פיע על ˘‰ ל ˙ . ‰יכול ˙ י ˙ מעו ˘ וכן ‰י‡ מ ˙‰ במרחב מ‰. ˆ וב‰ בפני ע ˘ ‰סביב‰ על י„י בחיר‰ ‰י‡ מטר‰ ח וך ˙ ‰בחיר‰ ‡ל ‡למנטים נוספים ב ˙ יכול ˙ ‰עבר ˙ ר ˆ לילים, סרטונים וכ„', מיי ˆ ,˙ בע, ‡ורו ˆ : ‰מרחב ˘ מ ˙˘ עבור מ ˙ י ˙ ‰ינ‰ מ‰ו ˘ ˙ י ˘ רב-חו ˙ ו ˘ רח ˙‰ "ח. ˙˙‰ חליפי עכבר מסו‚ ˙ וליים, ב ˜ ‚ים, בפלטים ˙ במ ˘ ימו ˘‰ ˘ ימו ˘ ˙ לב יכולו ˘ ו„ מבט, מ ˜ מי ˙ ומערכו ˜ ‚'ויסטי ˙ ‰. ‰פעל ˘„ בלמי„‰ ח ˙ ו„מו ˜ ˙ נסויו ˙‰ ו ˙ יימו ˜ רים ˆ מיי ˙ ומכ ˙ ‰ ן סביב ˙ ומ ˙ יימ ˜ ˙ י ˙ ור ˘˜˙ ˙ יכול וך ˙ ב ˙ ור ˘˜˙‰ פ‰ ו ˘‰ ורי ˘ יפור כי ˘ ל ˙ ‰ז„מנו „, חיבור בין ˜ . ב‡ופן ממו ˙ מ‚וונו ˙ לימו„יו ˙ נסויו ˙‰ ˙ ומכ ˙‰ ˙ ור ˘˜˙‰ חום ˙ ב ˙ טכנולו‚י‰ מסייע ˙ ני ˘„ ‰ ח ˘ יע ‚י ˆ יים מ ˘ לח„רים רב-חו ˙ ו‰חליפי ˙ בטכנולו‚י‰ מוכר ˘ ימו ˘‰ .‰„ וללמי ˜ ח ˘ למ ˙ י ˘ ‰למי„‰ ‰רב-חו ˙ וך סביב ˙ "ח ב ˙˙ י ˘ מ ˙˘ למ למי„‰ ב‡ופן ‡ימרסיבי. ˙ לחוו ˙ ר ‰ז„מנו ˆ יו
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=