שנתון מספר 39 - isaac 2024

˙‡ ˙„ ע ˙ ומ ˙ מסכמ ˙ לינ‡י ˜‰ - ˙ ‰ חוזר ˜ ב„י 7- לב ˘ וני ˙ וו‰ לנ ˘ ומ ˙ ב‡סטרט‚יו ˙ ור ˘˜˙‰ ˙ פ ˙ ו ˘ ˙ ליט ˘ ˙ פע ˘‰ וב על ˘ מ ˙˘˜ מב ˙ לינ‡י ˜‰ . ו בסיס ˜ ˙ מסייע ˙ לינ‡י ˜‰ . "ח ˙˙‰ י ˘ מ ˙˘ ר‰ על מ ˘ ‰‰כ ום ו‰כלל‰. ˘ ך יי ˘ כנן ‰מ ˙ ל ˙ ור ˘˜˙ ˙ פ ˙ ו ˘ ל ˙ פו ˙ ו ˘ - ˙ ב‡סטרט‚יו ˘ ימו ˘‰ ˙ ‰כלל 8- לב ˘ ˙ ב‡סטרט‚יו ˘ ימו ˘‰ ˙‡ ˙ ר‚לו ˙ מ ˙ ור ˘˜˙‰ ר(. ˆ ‰, ח ˜ יעורים, ‰פס ˘ ,˙ ו ˆ בו ˜) ˙ מ‚וונו ˙ בסביבו נמ„„ו במ‰לך ‰פיילוט ˘ פרמטרים ˙ פ ˙ ו ˘ ל ˘ וך כלל ‰מבעים ˙ • ‡חוז ‰מבעים מ במו„לינ‚ ˘ ימו ˘ ‰˘ ב‰ם נע ˘ ˙ ור ˘˜˙‰ ˙ וחו ˙ פ ˙ ‡לו ˘ ב ˘ ימו ˘ ‰˘ נע ˘ • מספר פעמים ב ‰„יבור ˆ˜ • ˙ פ ˙ ו ˘ ל ˘ ע ל‡חר מבע ˆ נ‰ בממו ˙ ‰מ ˙ ניו ˘ • מספר ˙ ור ˘˜˙ ל ˘ ‰רחיב‰ מבע ˙ ור ˘˜˙‰ ˙ פ ˙ ו ˘˘ • ‡חוז ‰פעמים "ח ˙˙ ˘ מ ˙˘ מ ל ˘ ‰ מ‰ עליי ˘ נר ˙ י ‰סייעו ˙˘ ‰ ו ˙ כי ˙ רב מחנכ ˜ ב מסרים. ˙ ב‰רחב 80% - ‰מו„לינ‚ וכ ˙ ע בכמו ˆ בממו 50% 2.3 - ני‰ ל ˘ מ ˙ ל פחו ˘ ע ˆ ‡רך מממו ˙‰ ‰ נ ˙ זמן ‰‰מ 30- נ‰ ל ˙ ‰‰מ ˙ˆ מ‰מל ˜ , ‡ך ע„יין ‰י‰ רחו ˙ ניו ˘ ‰ ‰פך ממ‰יר ˙ ‰כי ˙ ל מחנכ ˘ ב ‰„יבור ˆ˜ .˙ ניו ˘ לבינוני. 62 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2024 ˙ וו ˆ‰ וב מ ˘ מ ל ˘ ‰ וף ‰פעול ˙ י ˘ ˙ ‰ „יווח על עליי‰ ברמ ˙ ‰כי ˙ וו ˆ ר‰. ‰ן „יווחו על ˘ ‰‰כ ˙ בו ˜ "ח בע ˙˙‰ י ˘ מ ˙˘ מ י‰ ˆ˜ רפל ˙ וח ועריכ ˙ ורך ני ˆ פיי‰ בסרטונים ל ˆ‰ לוח ˘ יעו ל ˆ‰ ר‰, ו ˘ י עבורן ב‰כ ˙ מעו ˘ כמרכיב מ ו ˘˜ ר. ‰ן בי ˙ יו ˙ רובו ˜ ים ˙ וב לעי ˘ ן מ ˙ ומ ˙ ‰סרטו ‰לימו„ים ‰ב‡‰ ˙ נ ˘ ר‰ ב ˘ ‰ליך ‰‰כ ˙ ˙‡ יך ˘ ל‰מ .˙ ‰מיומנויו ˙‡ „„ לח ˙ על מנ ך ˘ ל‰מ ˙ כני ˙ ˜ ר ˘ ב‰ן י ˘ ˙ ו ˙ , כולל כי ˙ נוספו ˙ ו ˙ חזור בכי ˘ ם על זמן ˘ נוסף יו ˘‚„ . ניים ˘ "ח ‡ח„ ‡ו ˙˙ ˘ מ ˙˘ מ ר‰ ˘ ‰‰כ ˜ וכנן „יו ˙ ב „יבור. כמו כן מ ˆ˜ נ‰ ו ˙ ‰מ ˙ וו ˆ ˙ טרפו ˆ‰ , כולל ˙ פו ˙˙˘ וב ‰מ ˘ ‡ם למ ˙‰ ב ˙ פו ˆ ל ˙ פרטניים על מנ ˙ ור ˘˜˙ ‰ לטיפולי ˙ ‰כי ‚ירוים. ˙˙ בסביב‰ מופח ˙ ב‡סטרט‚יו ˙ נסו ˙‰ ול Senner, J. E., & Baud, M. R. (2017). The Use of an Eight-Step Instructional Model to Train School Sta in Partner-Augmented Input. Communication Disorders Quarterly, 38(2), 89-95. httpsdoi.org/10.1177/1525740116651251

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=