שנתון מספר 39 - isaac 2024

92 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2024 ל „ייוי„ יו„ר ז"ל ˘ "ח ˙˙‰ ˙˘ ע„יין עמנו כ‡ן: מור Still having his say: David Yoder’s legacy in AAC ,David A. Koppenhaver, Karen A. Erickson, Gregg C. Vanderheiden D. Jeffery Higginbotham, Pamela Mathy & Arlene Kraat AAC. Vol. 40, 2, June 2024, pp. 69-73 ורים. „ייוי„ יו„ר ˘ ר מ‡רבע‰ ע ˙ ך יו ˘ "ח במ ˙˙ חום ומ‡ירי ‰„רך ב ˙‰ ל ‡ח„ ממובילי ˘ כב‰ נרו 2023 בפברו‡ר 2- ב ו ˘ „ ל ‚'ור‚' ברנר ˘ יטוט ˆ „ ובע וכמספר סיפורים מחונן, „ייוי„ ‡‰ב במיוח ˘ ל‡ י„ע ˘ ‡ ור ˜ . כ 90 ‰לך לעולמו ב‚יל מעולם ל‡ ‰יו, ˘ ‰ ‡ומר: למ‰? ‡בל ‡ני חולם על „ברים ˙‡ ‰ רו‡‰ „ברים, ו ˙‡" :" לח ˘ ו ˙ מ‰מחז‰ "חזר‰ ‡ל מ י„ מרכזי ˜ פ ˙ "ח במ‚וון „רכים. ‰י‰ לו ˙˙‰ חום ˙ פיע על ˘‰ ו ל‰נ‰י‚ ול ˙ ‰וביל ‡ו ˘ ו‡ומר: מ„וע ל‡." ז‰ ‰י‰ ‰חזון בנוסף, ‰ו‡ .(USSAAC) ˙ וחליפי ˙ ומכ ˙ ˙ ור ˘˜˙ ‡י ל ˜ ‰‡ר‚ון ‰‡מרי ˙ מ ˜‰ ו‚ם ב (ISAAC) ‰בינל‡ומי ˜ בייסו„ ‡ייז ˙‡ "ח. ‰ו‡ „רבן ˙˙ ל ˘ ˙ פו ˜˙‰ נזוס ל‚בי ˆ ונ ˜ ‚ י ˘‰ ו (NIDRR) ום ˜ י ˘ ו ˙ ר נכויו ˜ ל ‰מכון לח ˘ ‰פ‡נל ˘‡ עמ„ בר ל ˘ ון ˘‡ כעורך ‰ר ˘ ימ ˘ , ו ˙ בילו ˜‰ ‰טיפול ˙ ו ˘ מ‚י ˜ "ח כחל ˙˙ ל‰כיר ב ˙ ור ˘˜˙‰ לינ‡י ˜ ל ˘ ‡י ˜ ‰‡ר‚ון ‰‡מרי ל ˘ ‰חיים ˙ יפור ‡יכו ˘ ל „ייוי„ ל ˘ ‰פנים ˙ ורב ˙ רומ‰ ‰ייחו„י ˙‰ ˙‡ ‡רים ˙ . במ‡מר מחוו‰ ז‰ ‡נו מ AAC ז'ורנל יו. ˙ לו ומפעילויו ˘ ˙ ‰מרכזיו ˙ ובנו ˙‰ , ומ‡ירים כמ‰ מ ˙ ור ˘˜˙ ‚רי ˙‡ ים עם ˘ ‡נ ˙ י ˆ ‰ רב ערו ˙ י‰ בכי ˆ˜‡ ‰‡ינטר ˙‡ בים ˆ ‰‰ור‡‰ מע ˙ וו ˆ "ח ו ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ „ יל„ים ‰מ ˆ "ח: כי ˙˙ ף ב ˙ ו ˘ מכנ‰ מ Common ground in AAC: how children who use AAC and teaching staff shape interaction in the multimodal classroom Seray Ibrahim, Michael Clarke, Asimina Vasalou & Asimina Vasalou AAC. Vol. 40, 2, June 2024, pp. 74-85 פים ל‰ן ‰יל„ים ˙ ו ˘˘ ,‰˙ בכי ˙ יו ˆ˜‡ , ‰‡ינטר ˙‡ יים. עם ז ˆ רים רב-ערו ˘˜˙ "ח ‰ם מ ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ יל„ים ‰מ ,˙ וע מטלו ˆ לח‰ בבי ˆ‰ ול ˙ ‰בנ‰ ‰„„י ˙‚˘‰ ם ˘ ל ‰יל„, ל ˘ לל‡ עזרים ˙ ור ˘˜˙ ו‰בנ‰ ל ˙ ייחסו ˙‰ ˙ ו ˘ , „ור ˙ וו ˆ‰ ו "ח, במטר‰ ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ ‰מ 6-9 ל יל„ים בני ˘ ‰˙ בכי ˙ יו ˆ˜‡ ‰ר‡ו ‡ינטר ˘ טעי וי„‡ו ˜ ר ז‰ „‚ם ˜ ‚ר. מח ˙‡ ‰ וז ים טכנולו‚יים על ˆ וערו ˙ נוע‰, ‚'סטו ˙ , ול ˜ – ם ˙ ו ˘ ים ‰עומ„ים לר ˆ ים במ‚וון ‰ערו ˘ מ ˙˘ ‰ יל„ים מ ˘ לו ˘ „ˆ לבחון כי וך ‰כר‰ במ‰ ˙ , ף ˙ ו ˘ מכנ‰ מ ˙ יר ˆ בי ˙ ‚ים ו‰בעיו ˘ ‰‰י ˙ בבחינ ˜ רנו עס ˜ ‰. מח ˙ י‰ בכי ˆ˜‡ ור ולנ‰ל ‡ינטר ˆ לי ˙ מנ ‰ב‰ר‰, ˙˘˜ לסירוב לב ˙ יטו ˘ ל ˘ ונים ˘ ל סו‚ים ˘ י‚ ‰ב„לים נר‡ים לעין ˆ י‰. מ‡מר ז‰ מ ˆ˜‡ ורם ל‡ינטר ˙ „ כל יל ˘ ור‰ ברור‰ „י‰. מן ˆ מם ב ˆ ע ˙‡ ‰יל„ים ‰ביעו ˘ ˙ בע ˙‡ ‰ - ז ˙ כי ˘‚ יח‰, ל‰פרע‰ למפ ˘ ים ב ˘„ ים ח ˘ וף ‡נ ˙ י ˘ ל ני ˘ „ˆ ל ‰יל„ים, ומ ˘ ˙ י ˙ ור ˘˜˙ ‰ יי ˘ ו ˙ - „ „ ‡ח ˆ : מ ˙ מונ‰ מורכב ˙ ‰‡ מר ˙ יו ˆ לרב-ערו ˙ ייחסו ˙‰˘ ‰ ‰מ‡מר עול ם. ˙ מו„„ים ‡י ˙ ‰יל„ים מ ˘ , ים, ‰חומריים ו‰‡חרים ˆ ‰‡ילו ˙‡ ˙ פ ˜˘ יח‰ ‰מ ˘ ‡סימטרי‰ ב

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=