שנתון מספר 39 - isaac 2024
| עמוד ראשי |
I |
| תוכן העניינים |
3 |
| דבר המערכת |
4 |
| דבר היו"ר |
5 |
| דו"ח פעילות |
6 |
| בעת הזאת - שער |
13 |
| חמ"ל תת"ח שלום , במה נוכל לעזור? יונית הגואל קרניאלי, מירב רווה - מלכה, ידידה לוין - שטרנברג |
14 |
| תובנות על תקשורת בחירום - קרן רוזן |
17 |
| חצי שנה עם אמא, חצי שנה של מלחמה - הדר זלצר פלאח |
20 |
| "הדובה חייכה " - לירז ויסברוד |
24 |
| תקשורת לכל - שער |
25 |
| ﺷو ﺻﺎر ﻣﻊ اﻟﺗﻣ ﱡﯾز? מה קרה עם תמאיוז? - סמאח עיד |
26 |
| ערכת תקשורת תומכת חליפית עבור הסיוע המשפטי במשרד המשפטים - נטע בן זאב, מיטל סגל רייך, מרב סדובסקי |
28 |
| שימוש בסמלים בכלי דיגיטלי להנגשת כרטיס הרב-קו - אורית בן שושן |
32 |
| מתחברים לעולם גרסת הפרו – נגישות דיגיטלית לכולם - שרון שחם |
39 |
| קבוצת המנהיגות של משתמשי התת"ח - טומי ברצ'נקו, נטלי שחרור |
42 |
| הידע נימצא בשטח וכדאי לשתף אותו - שיתוף תכנים ופיתוח תכנים מותאמים אישית בלוח התקשורת TouchChat - אורית אלמוג |
43 |
| הבלתי אפשרי - אפשרי! - דבי זינר |
46 |
| המסע שלי עם TouchChat - אורית אלמוג |
47 |
| סיור מאחורי הקלעים - גילית מתוקי, טל מוטולה, מרית גילת, ענבר גלוסשניידר, שוהם הכהן שוורצפוקס |
52 |
| במערכות החינוך - שער |
55 |
| סביבת למידה אימרסיבית: טכנולוגיות סיוע ללמידה רב - ערוצית לתמיכה בתלמידים עם מוגבלות מורכבת - הדר זלצר פלאח |
57 |
| המפתח בידן - תהליך הכשרת שותפות תקשורת - נועה פורת לוטן |
61 |
| תקשורת במבוך – הדרכת משפחות במסגרת פרויקט "גם בבית" - גילי ברון, הדס וינדר (שטסמן), גת סבלדי-הרוסי |
63 |
| מועצת תלמידים - בית ספר שירת הלב -
כ(ק)ול אחד יכול להשפיע, אבל ביחד אנחנו יכולים לשנות - ליאור היישריק, עדי שיכל |
68 |
| " בית הסיפורים" - קבוצה משותפת לתקשורת ולהבעה - בהנחיית קלינאית תקשורת ומנחה להבעה בהקלדה - נועה שחר חנן, נופר דנין |
72 |
| כולם זכאים לתת"ח " – שימוש בתקשורת תומכת וחליפית בטיפול בנערים אוטיסטים מדברים - הודיה חרל"פ |
76 |
| גריד במסגרות החינוך - תמר שטיגליץ |
80 |
| הכיתה החכמה - למידה בגובה העיניים - יונית וינר, זוהרה ברסקה |
83 |
| תקצירים מתורגמים מ - AAC - גילית מתוקי |
86 |
| English Abstracts |
108 |
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=