40 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 ˙ ‡ף למערכו ˘ נ ˘ וב ˘ ח, ח ˙ פ ˙‰ יך ל ˘ חום ממ ˙‰˘ כ ב‰ן ˘ מ ˙˘‰ ל ˙ ‰יכול ˙‡ ‡ מילים, ‡ל ˜ ל‡ ר ˙ ו ˘ מנ‚י ˘ ובטוח‰. ˙ מ‡י ˆ ור‰ חי‰, ע ˆ ב ˙ בלוחו ˘ ימו ˘ ר ל‚בי ˘˜ נו ˙ ור ‡י ˆ ם מוזמנים לי ˙‡ ו„רכי ‰„רכ‰. ˙˘˜ ביבליו‚רפי‰ 1. Dukhovny, Elena, and Jennifer Thistle. 2017. "An Exploration of Motor Learning Concepts Relevant to Use of Speech-Generating Devices." Assistive Technology 31 (4): 219–226. 2. Thistle, Jennifer J., Stephanie A. Holmes, Madeline M. Horn, and Alyson M. Reum. 2018. "Consistent Symbol Location A ects Motor Learning in Preschoolers Without Disabilities: Implications for Designing Augmentative and Alternative Communication Displays." American Journal of Speech-Language Pathology 27 (3): 1010–1017. ˙ , כע ˙ ו לבט‡ מיל‰ ‡ח ˘˜˙‰ בעבר ˘ ים ˘ מ ˙˘ מ טח: ˘‰ ים. בין ‰„יווחים מ ˘„ למים וח ˘ פטים ˘ רים מ ˆ יו ˙ מיו ˆ ע ˙ ור ˘˜˙ ˙ עליי‰ ביוזמו • ל מילים ˘ ר ˙ ליפ‰ מ‰יר‰ יו ˘ • פטים ‡רוכים ומ‚וונים ˘ במ ˘ ימו ˘ • סכול ˙ מי וירי„‰ ב ˆ עליי‰ בביטחון ‰ע • ˙ ל כוונו ˘ למ‚וון רחב ˙˘˜ ˙ בלוחו ˘ ימו ˘ • ˙ יו ˙ ור ˘˜˙ ר, ˙ ‰ יו ˘ פ‰ נ‚י ˘‰ , בי ˜ ום ‰מילים ע ˜ מי ˘ כנ‰: ˜ ‰מס .˘ , ל‡ לחיפו ˙ ור ˘˜˙ ו‰מוח פנוי ל ˙ ליניו ˜ ˙ לכו ˘‰ ˙ "ח – לוחו ˙˙ ˙ חי מערכו ˙ למטפלים, מחנכים ומפ ב ˆ לע ˘ : י ˜‰ י‚ים מו„ל מוב ˆ ל טף לטף מ ˘ ˙˘˜ לב ˘‰ י מ ˙ נוע ˙ כנון ˙ יב‰ על ˘ וך ח ˙ מ ˙ מערכו ון. ˘‡ ‰ר פ‰, ‡ל‡ ˘‰ ˙‡ ‡ינו מ‚ביל ˙ ביו ˜ ע ˙ רונו ˜ ילוב ע ˘ עלי‰ ˘ ע ˜ ר ˜‰ ˙‡ ‰ ר ל‰ לפרוח. ‰ו‡ מ‰וו ˘ מ‡פ .˙ י ˙ ‡מי ˙ י ˙ ור ˘˜˙ ˙ מ‡ו ˆ ע ˙ ים יכולים לבנו ˘ מ ˙˘ ‰מ סיכום ˙ ביו ˜ ל ע ˘ ‰˙ יבו ˘ ח ˙‡ ‰ מ‡יר ˙˘˜ ˙ לוחו ˙ לח ˆ‰ בי ‰ו‡ ‰רב‰ ˜ י ע ˙ נוע ˙ כנון ˙ "ח. ˙˙ ˙ כנון מערכו ˙ ב טף ˘ ער ל‡וטונומי‰, ל ˘ ‡ – ‰ו ˙ ובי ˆ מעבר ל‰חלט‰ עי מי. ˆ ולביטוי ע
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=