52 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 ,˙ י ˙ ור ˘˜˙‰ ‰ יב ˙ י„ום ‰כ ˜ ל ˙ ר‰ פועל ˜ בעי ˙ וכני ˙‰ .˙ וליו ˜ ˙ ו ˜ ‚ם לעי„ו„ ‰פ ˙ י ˙ מעו ˘ ‰ מ ˙ רומ ˙ ‡ך ‡ינם מ„ברים עם ‰פ‰ ולכן ˘ למי„ים ˙ מ„ובר ב ˘ מ‡חר ˙ י ˙ ‰מל‡כו ˙ ערבו ˙‰‰ , מי ˆ י ע ˙ מיע ˘ וב ˘ חסרים מ .˙ וליו ˜‰ ˙ ו ˜ ל‰פ ˙ ורמ ˙ ˙ ‰לול‡‰ ‰פונולו‚י ˙„ בעבו ˙ רבו ˙ לחו ˆ‰ ˙ ל ‰ורים ומורים ‡נו רו‡ו ˘ מ„יווחים .˙ וליו ˜‰ ˙ ו ˜ ו‰‰פ ˙ י ˙ ור ˘˜˙‰ ‰ יב ˙ ‰כ ˙ י„ום יכולו ˜ ב ˙ לחו ˆ‰ ‚ י ˆ חום ז‰ י ˙ ב ˜ ר מעמי ˜ כי מח ˙ ‡נו סבורו ל ˘ ‰חיים ˙ י„ום ‡יכו ˜ רב‰ ל ˙ מעו ˘ וי‰י‰ בעל מ ˙ „ומו ו„ בינוני-נמוך. ˜ פ ˙ ״‰ ב ˘ מ ˙ ‡וכלוסיי ביבליו‚רפי‰: Baddeley, A. D., & Hitch, G. (1974). Working memory. Psychology of Learning and Motivation, 8, 47-90. https://app.nova.edu/toolbox/ instructionalproducts/edd8124/fall11/ 1974-Baddeley-and-Hitch.pdf Card, R., & Dodd, B. (2006). The phonological awareness abilities of children with cerebral palsy who do not speak. Augmentative and Alternative Communication, 22(3), 149-159. https://doi.org/10.1080/07434610500431694 Caron, J., Light, J., Holy eld, C., & McNaughton, D. (2018). E ects of dynamic text in an AAC app on sight word reading for individuals with autism spectrum disorder. Augmentative and Alternative Communication, 34(2), 143-154. https://doi.org/10.1080/07434618.2018.1456414 Levy, Y. (2011). IQ predicts word decoding skills in populations with intellectual disabilities. Research in Developmental Disabilities, 32(6), 2267-2277. https://doi.org/10.1016/j.ridd.2011.07.043 Savaldi-Harussi, G., & Fostick, L. (2021). Comparison of preschooler verbal and graphic symbol production across di erent syntactic structures. Frontiers in Psychology, 12. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.702652 יעור ˘ מטר‰״ ״‚יבור״: ב ˙ יעור עם ״מיל ˘ ל‰לן „ו‚מ‰ ל יר ״בר ˘‰ ˙‡ מענו ˘ יים סמוך לל״‚ בעומר ˜˙‰˘ למי„ים למ„ו ˙‰ .״ ‰מיל‰ ״‚יבור ˙ מע ˘ בו מו ˘ ,״‡ כוכב ˙ ‰וויזו‡ליו ˙ פו ל‚רפמו ˘ ‰סימן ״‚יבור״, נח ˙‡ על י„י ˙ ‰מיל‰ נ‡מר ˙‡ מעו ˘ ,‰ ‰מיל ˙‡ ˙ ‰מרכיבו ‰ עם רמזי ‰פרומפט. ל‡חר ˙ ‡ו ˙ וניסו ל‰‚ו ˙ ‰מורו ˙ עו ˆ ‰מיל‰ ב‡מ ˙‡ ˜ י ˙ ו ל‰ע ˘ למי„ים נ„ר ˙‰ מכן בע‰ על ˆ‰ ˙ עו ˆ ‡ו ב‡מ issieboard ˙„ ל ˜ ל„‰ במ ˜‰ יעור. ˘‰ במ‰לך ˙ ‰ליך חזר פעמים ‡ח„ו ˙‰ .˙ יו ˙ ‡ו יעור ˘‰ ים מ ˜ חל ˙ וכלו לר‡ו ˙ ˙ ‰ב‡ו ˙ מונו ˙ ב ‰מוסברים לעיל:
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=