57 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 ‰ˆ בו ˜‰ י‡ור ˙ נים, ˘ 16–13 פו ‡רבע‰ בני נוער ב‚ילי ˙˙˘‰ ‰ˆ בו ˜ ב ˙ ונו ˘ ˙ ר לומר" ב‚רס‡ו ˘ "‡פ ˙ י לוחו ˘ מ ˙˘ מ ˙ לינ‡יו ˜ י ˙˘ ‰ על י„י ˙ רכי‰ם. ‰י‡ ‰ונח ˆ ל ˙ ‡מו ˙ ‰מו ˙ יימ‰ ‡ח ˜˙‰ טיין, ו ˘„ ויעל ‚ול ı , ‰יל‰ פר ˙ ור ˘˜˙ ˙ לינ‡יו ˜‰ י. ‚ם ˆ ע‰ וח ˘ ך ˘ ‰ספר במ ˙ בוע בבי ˘ ל ˙ ור ˘˜˙ ˙ לוחו ˙ עו ˆ ‰ ב‡מ ˆ בו ˜ פו ב ˙˙˘‰ ני‰לו ו לימו„ים ˙ נ ˘ יימו ל‡ורך ˜˙‰ ים ˘‚ ר לומר". ‰מפ ˘ "‡פ יח נינוח ˘ ר ˘ ר ‡פ ˘‡ , ט ˜˘ ו ˘ במרחב נ‚י ˙ ‡ח .„˜ וממו ˙ ‰„ינ‡מיו ˙ ‰ וכלי ‰מטרו ˆ בו ˜‰ ˙ מטרו ˙ מטרו ˙ ביע ˜ בססו על טבל‰ ל ˙‰ ‰ˆ בו ˜‰ ˙ מטרו ח ˙ פו ˘ , כלי (Dynamic AAC Goals ) ˙ "ח „ינ‡מיו ˙˙ ˙ י ˘ ‡י ˙ ‡מו ˙ מו ˙ מטרו ˙ לסייע ב‰‚„ר ˙ על מנ ˜ ם. ‰כלי מחל ˙ „מו ˜˙‰ ˙ "ח וב‰ערכ ˙˙ י ˘ מ ˙˘ למ י, ˙ פ ˘) חומים מרכזיים ˙ ‰ ל‡רבע ˙ ירויו ˘ ‰כ ˙‡ ˙ ירויו ˘ י, ‡סטרט‚י(, על פי מו„ל ‰כ ˙ פעולי, חבר ˙ ˙ ‡מ ˙‰ ר ˘ , ומ‡פ 1989 - מ Light ל ˘ ˙ יו ˙ ור ˘˜˙‰ ים ˘ מ ˙˘ ‰מ ˙ לרמ ˙ ‡מו ˙ מו ˘ ˙ „ינ‡מיו ˙ מטרו „מים, ˜˙ חילים-מ ˙ חילים, מ ˙ מ ˙ רכי‰ם )רמ ˆ ול מ‡יים(, עם ˆ ים ע ˘ מ ˙˘ ר, מ ˘˜‰ לויי ˙ ים ˘ מ ˙˘ מ . )לטבל‰ ˙ „מו ˜˙‰ ‡ם ל ˙‰ וטף ב ˘ לע„כון ˙ יכול חום ˙ יע מי„ע ב ˆ מרכז ‡ומר מ ‰מל‡‰ ‰יכנסו ל: יון( ˆ עזר מ | ˙ ו‰חליפי ˙ ומכ ˙‰ ˙ ור ˘˜˙‰ ים ˘ מ ˙˘ ‰ מ ˆ בו ˜‰ חברי ˘ ‡ˆ ל‡חר ‰ערכ‰, נמ לויי ˙ ים ˘ מ ˙˘ מ ˙ ל‰ם ברמ ˘ " ר לומר ˘ "‡פ ˙ בלוחו י‰ם ˙ ‰ו‚„רו על פי יכולו ˙ יו ˙ˆ בו ˜‰ ˙ ר, ו‰מטרו ˘˜‰ .‰ˆ בו ˜ יח„ כ :˙ יו ˙ˆ בו ˜‰ ˙ למטרו ˙ „ו‚מ‡ו ר ‰מילים, ס„ר מילים ˆ ‡ו ˙ – ‰רחב ˙ וני ˘ ל ˙ ירו ˘ כ מבעים מורכבים ˙ פט, בניי ˘ במ מילים, ˘ בלוח: חיפו ˙ ליט‰ טכני ˘ – ˙ פעולי ˙ ˙ ירו ˘ כ ˙ יו ˆ˜ בפונ ˘ ימו ˘ , ר ˘˜‰ ם ב ˘ ימו ˘ מבעים ו ˙ מיר ˘ ˙ „מו ˜˙ מ ימור ˘ ,˙ ‡מ ˙ ‚וב‰ מו ˙ ,‰ – יוזמ ˙ י ˙ חבר ˙ ירו ˘ כ ˙ ו ˘‚ ר ˙ יח‰, ‰בע ˘ ‡˘ נו יים, ˙ ור ˘˜˙ לים ˘ ון כ ˜ י ˙ – ˙ ‡סטרט‚י ˙ ירו ˘ כ יח ˘‰ ל בני ˘ לב ˙ ומ ˘˙ ˙ יכ ˘ מ נבחרו ˘ עים ˆ ים ו‰‡מ ˘‚ מבנ‰ ‰מפ ˙ יח: ברכו ˘ ורי ˘ ל כי ˘ ר‚ול יזום ˙ ח ב ˙ נפ ˘‚ כל מפ ˙ יח ˙ פ ˙ ‰כוללו ˙ ‰„„יו ˙ עניינו ˙‰ ˙ ‡לו ˘ לום ו ˘ וף, ˙ י ˘ ,‰ )„ע ˙ מ‚וונו ˙ ‚ובו ˙ וף ו ˙ י ˘ ,‰ יח‰, מענ ˘ ˙ , לפי בחיר ˙ י פעילויו ˙˘ יימו ˜˙‰ ‡ל‰(. ל‡חר מכן ˘ ˙ ר‚ול מטרו ˙ רו נוסף ל ˘ ‡לו ‡פ ˙ פים. פעילויו ˙˙˘ ‰מ , עי„ו„, ˙ חיובי ˙ חרו ˙ ,˙ פ ˙ ו ˘ ‚ם ‰נ‡‰ מ ˙ ירויו ˘ ‰כ פו ˘ נח ˙ . לפעילויו ˘ וף פעול‰ ו‚יבו ˙ י ˘ , כנוע ˘ ˙ רו ˘ ‰פכ‰ לעו„ ‡פ ˙ פים עם ‰זמן, וכל פעילו ˙˙˘ ‰מ ים ˜ ח ˘ לנו כללו מ ˘ ˙ מ‰פעילויו ˜ יח. חל ˘ לבחיר‰ ול ור ˙ מילים בלוח ‡ו ‡י ˙‡ י ˆ מ ˙ חרו ˙ , ופיים, חי„ונים ˙ י ˘ ט‚ורי‰ כ‚ון "„ברים ˜ ˙ ו ˆ ר )מילים חו ˘˜‰ מילים לפי רים ˆ ו ˙ ו ˙ וף חוויו ˙ י ˘ ,(״‰ ״בומב ˜ ח ˘ עפים" במ ˘ ˙˘ כר ˘ ימ ˘˘ , י ˙ˆ בו ˜ Padlet פים בלוח ˙ ו ˘ מ ˙ רנו ˜ ופים. ‚ילינו ‚ם ס ˙ י ˘ ‰ ל ˘ ס‚ור‰ ונ‚י ˙ י ˙ חבר ˙ יו ˙ יר ˆ ם ללוח, וכן י ˙ ‚מים וביטויים ו‰כנס ˙ פ ˙ ל‰כר ˙ ילבנו בלוחו ˘˘ AI MESHI ום ˘ יי ˙ עו ˆ ב‡מ ˙ פ ˙ ו ˘ מ פרי„‰ מכל ˙ יים עם סיכום ומילו ˙ ‰ס ˘‚ יים. ‰מפ ˘ ‰‡י .˙. ף ˙˙˘ מ וט ‡ך רלוונטי מ‡ו„ ˘ ‰ פ ˘ עי ‰מח ˆ יין ‡מ ˆ וני ל ˆ בר פעלים בלוח ˙ ב‰טיי ˘ ימו ˘‰ „ ועי„ו ˙ ‰‰יכרו ˙˜ ל‰עמ ˙ פים ביכול ˙˙˘ כל ‰מ ˙‡ י„ם ˜ ר ˘‡ ," ר לומר ˘ "‡פ עי מורכב מסמלי ˆ מונ‰(. ‰‡מ ˙ "ב ˆ פעלים )מ ˙ ל‰טו ˙ בעוני ˆ ˙ ופים ‰כוללים מס‚ר ˜˘ ˙ כינויי ‰‚וף וחלונו ור ‰סמל ˙ מוך ב‡י ˙ , כ„י ל ˙‡ ‰זמן. ז ˙‡ יין ˆ כ„י ל ı וח ‰טי‰ ˙ ר לומר" לטוב ˘ ‡ים כמו בלוח "‡פ ˙ ‰מ ‡ימ‰. ˙ מ
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=