72 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 כאמור, המשפחות מקבלות את החומר כמה ימים לפני המפגש, בצירוף טופס משוב המאפשר להן לבקש התאמות לילד שלהן לפני ההקראה, כך שאפשר יהיה להיערך מראש. בחדר המפגש יש לוח ויזואלי של לו"ז המפגש, אשר מדגים מה בדיוק יקרה במפגש באותו יום, כולל הנחיות להורים ולמטפלים המלווים. לאחר ההקראה ההורים מקבלים תמסירים, המאפשרים להם לעודד אינטראקציה גם לאחר ההקראה ובהקשרים נוספים. לאחר המפגש נשלח סקר משוב אנונימי המשמש לשיפורים והתאמות במפגשים הבאים. המשוב המתקבל מהמשתתפים מעובד על ידי כל הצוות. כך למשל התקבלה ההחלטה לקרוא גם מספר פיזי ובו זמנית להקרין את הסיפור על מסך גדול. לרכזת התוכנית תפקידים נוספים: תיאום זמנים עם שתי ספריות, עדכון כל המשתתפים לגבי הלו"ז, תיאום עם המקריאים, בחירת האביזרים שיתאימו לסיפור והפעילות המתוכננים. יש לרכזת גם תפקיד בשיווק התוכנית ובפנייה לארגונים ולאנשי מקצוע כדי לחשוף את התוכנית לעוד ועוד משפחות. ן ˙ ‰סכמ ˙‡ נו ˙ נ ˘ ˙ ו ˆ רב לב למר ˜ *‡נחנו מו„ים מ במענ‰ ˘‚ ‰מפ ˙‡ ון, ‰ן סיכמו ˙ נ ˘ לפרסום עיבו„ ז‰ ב ˙ לספריו ˙ ור‡ים לפנו ˜‰ ל ‰מ‡זינים ו ˘ „ ובעי„ו ˙ ‡לו ˘ ל .˙ „ומו ˙ וכניו ˙ ול‡ר‚ן ˙ ומיו ˜ מ
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=