מלמ„ים כי ממל‡י 1 עלו בטבל‰ מספר ˘ ‡ים ˘ ‰נו פח‰ ˘ ים, בני מ ˘ מ ˙˘ "ח: מ ˙˙ ‡לון בעלי ‰עניין ב ˘‰ ביטוי ı ‰ כערו ˙ ופסים ‡ו ˙ ,„ וע כ‡ח ˆ˜ י מ ˘ ו‡נ ם. ˙ ים בו ולסביב ˘ מ ˙˘ י למ ˙ מעו ˘ חיוני ומ ˙ ור ˘˜˙ ו י ˙ מעו ˘ וכן כלי מ ˙ י ˘ ‡נו ˙ "ח ‰ו‡ זכו ˙˙ ב ˘ ימו ˘‰ ˙‡ ים ˘ ‡ים ‡ל‰ מ„‚י ˘ . נו ˙ חו ˙ פ ˙‰ ר למי„‰ ו ˘ ל‡פ "ח ‰פעילים ˙˙ ל בעלי ‰עניין ב ˘ ‰ פיס ˙‰ ˙‡ "ח כחיוני, ו ˙˙ ב ˘ ימו ˘‰ ˙‡ ר‡ל ‰רו‡ים ˘ -י ˜ ב‡ייז .˙ ור ˘˜˙ וו‰ ל ˘ ף ˙ ו ˘ "ח כ ˙˙ ב ˘ מ ˙˘ ‰‡„ם ‰מ ים ˘ ‡לון ‰פיילוט ‰יו ‡נ ˘ פים ב ˙˙˘ וך ‰מ ˙ ‰ מ ˘ לו ˘ ˙ ונו ˘ ˙ יין כי עמ„ו ˆ "ח. מעניין ל ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ מ ˘ וע ˆ˜ י מ ˘ "ח ו‡נ ˙˙ י ˘ מ ˙˘ ‰ובעו ב‡ופן „ומ‰ על י„י מ ו מב„יל. ˜ ‡ כ‡ח„, לל 83 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 ˙ ורו ˜ מ Beukelman D. R., & Light J., (2020). Augmentative and alternative communication: Supporting children and adults with complex communication needs. Baltimore, MD: Paul H. Brookes Publishing Co. Dias, J. C., Mineiro, A., & Damen, S. (2020). Atypical interpersonal communication: looking for and through a di erent lens. Philosophy Study, 10(12), 770-794. Shakespeare, T. (2006). The social model of disability. In The disability studies reader (pp. 16-24). Routledge. לסיכום ים ˘ כיום ל‡נ ˙ ר ˘ מ‡פ ˙ „מ ˜˙ ‰טכנולו‚י‰ ‰מ ˙ י ˆ רב-ערו ˙ ור ˘˜˙ יעיל ב ˘ ימו ˘ "ח ˙˙ ים ל ˜ ו ˜ ‰ז ליח ל‰בין ˆ נ ˘ ל‰בע‰, ‡ולם ‡ין בכך „י. ככל , וככל ˙ רים ובעלי יכול ˘˜˙ "ח מ ˙˙ י ˘ מ ˙˘ מ ˘ ˙ מערכ ˙ עו ˆ י‰ ב‡מ ˆ˜‡ ‰‡ינטר ˙‡ ‡ים ‡לי‰ם ˙ נ ˘ ˜ חל ˙ ח ˜ ר ל‰ם ללמו„ ל ˘ ‡ימ‰, כך נ‡פ ˙ "ח מ ˙˙ ח ˙ ומם בחבר‰ ולפ ˜ מ ˙‡ פוס ˙ ב‡ופן יעיל, ל ˙ ור ˘˜˙ ב .˙ מ‡ו ˆ וע ˙ מסו‚לו ˙˘ חו ˙ ,˙ ז‰ו
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=