שנתון מספר 40 - isaac 2025

93 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 י, במי„‰ ˘„ לום חו ˘˙ נ‰ ב ˙ י‰ מו ˆ˜ ב‡פלי ˘ ימו ˘‰ • ˘„ „מים במ‰לך ‰חו ˜˙ ל‡ מ ˘ ים ב‰ ‡ו ˘ מ ˙˘ ל‡ מ ˘ לום. ˘˙‰ בל ‰חזר על ˜ ן ל ˙ ון – ני ˘‡ ‰ר ec@typeit.online • עמנו‡ל כ‰ן einav.isr@gmail.com ר‡ל ˘ • „"ר עינב י ביבליו‚רפי‰ (. מבחן 2021) .'‡ , , מ' ווו‰ל ˙ טובול-לבי‡, ‚', לפי„ו רי‡‰. חולון: ˜‰ ˙˘ :כלי ניבויי לרכי ˙ פונולו‚י ˙ מו„עו יסו„. ˙‡ˆ ‰ו Erickson, K. A., & Koppenhaver, D. A.(2020). Comprehensive literacy for all: Teaching students with signi cant disabilities to read and write. Brookes. Gidley-Larson, J.C. & Mostofsky, S.H. (2008).Evidence that the pattern of visuomotor sequence learning is altered in children with autism. Autism Research, 1, 341–353. Yoder,D.E, Erickson, K.A &Koppenhaver, D.A (1997). Literacy Bill of Rights. Chapel Hill: University of North Carolina. Yorke, A.M., Gosnell Caron, J., Pukys, N.,Sternad, E., Grecol, C.& Shermak, C. (2021). Foundational reading interventions adapted for individuals who require Augmentative and Alternative Communication (AAC): a Systematic Review of the Research. Journal of Developmental and Physical Disabilities, 33, 537-582. ˙ נו ˜ סיכום ומס ˙„ ונ‰ ללמי ˘ ˙ נסו ˙‰ ˙ ר ˘ טייפיט מ‡פ ˙ יי ˆ˜ ‡פלי וניים וכן ˘‡ ‡ים ‰ר ˆ לב ז‰, ‰ממ ˘ יב‰. נכון ל ˙ רי‡‰ וכ ˜ ון ˆ ר ˙ ביעו ˘ ם מר‡ים על ˙ ל ‰לומ„ים וסביב ˘ ˙ ע„ויו ˙ יפור במיומנויו ˘ י‰ ללמו„ וכן ˆ , מוטיב ˘ ימו ˘‰˘ מ ˘ י ˘ ‰ ‡ים עול ˆ יב‰. מן ‰ממ ˙ רי‡‰ וכ ˜ ל ˙ ו ˘ ‰נ„ר יפור ˘ ˙ ל‰ר‡ו ˙ מינימלי על מנ ˙ נסו ˙‰ ך ˘ ורך במ ˆ וט ˘ עי טכנולו‚י פ ˆ ב‡מ ˘ ימו ˘‰ . ו ˜„ נב ˘ ˙ במיומנויו ˙ ימ ˘ רכז במ ˙‰ ר ל‰ם ל ˘ ומוכר ללומ„ים מ‡פ ‡ף ˙ ר ˘ י מ‡פ ˘ ב ‡י ˆ˜ ב ˙ מ‡י ˆ יב‰ ‰ע ˙ ‰למי„‰. ‰כ .˙ י ˙ מעו ˘ ‰י‡ למי„‰ מ י‰ ל‡ נכללו ˆ˜ מ‰לומ„ים ב‡פלי ˜ חל ˘ יין ˆ וב ל ˘ ח י ‰‰ערכ‰. ˜„ וף פעול‰ במב ˙ י ˘ ל חוסר ˘ ר ז‰ ב ˜ במח ל‰ם ˘ ˙ מ‡י ˆ ל„‰ ‰ע ˜‰‰ וני ˙ ב ‡חר נ ˜ , במע ˙‡ עם ז ˙˜ ל„‰ מ„וי ˜‰ ב‡‰ לי„י ביטוי ב ˘ ˙ „מו ˜˙‰ ˙ ניכר ‰ם ˘ , ככל ˙„ ל ˜ במ ˙ יו ˙ „ עליי‰ במספר ‰‡ו ˆ ר, ל ˙ יו ר. ˙ נסים יו ˙ מ

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=