שנתון מספר 40 - isaac 2025

94 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 ירים ˆ˜˙ י ˜ ו ˙ מ ˙ ‚ילי ליל„ים ı טיפול נמר ˙„ "ח ביחי ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ מיכ‰ ביל„ים ‰מ ˙ על טיפול ו ˙ ל ‡חיו ˘ מבט ˙„ ו ˜ נ Nurse perspectives on supporting children and youth who use augmentative and alternative communication (AAC) in the pediatric intensive care unit Lauren E. Zaylskie, Elizabeth E. Biggs, Kaitlyn J. Minchin & Zoe K. Abel AAC, Vol. 40, December 2024, pp. 255-266 ים בכך, ˘˜˙ „יבור ‡ו מ ˙ עו ˆ ר ב‡מ ˘˜˙ יל„ים ‡ינם מסו‚לים ל ı פוז ביחי„‰ לטיפול נמר ˘‡ ים ל ˜ ו ˜ יל„ים רבים ‰ז מובנים ˙ ולם ול‰יו ˜ ˙‡ מיע ˘‰ ‡ינם יכולים ל ˘ וטיים. יל„ים ˜‡ בים ˆ ב מ ˜ בים רפו‡יים כרוניים ובין ע ˆ ל מ ˘ בין ב פוז. ˘‡‰ ˙ "ח בסביב ˙˙ בעזרי ˘ ימו ˘ מ ˙ ועל ˙ ˜ „יבור בלב„, יכולים ל‰פי ˙ עו ˆ ב‡מ "ח ‡ו ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ מיכ‰ ליל„ים ‰מ ˙ ן טיפול ו ˙ על מ ˙ ל ‡חיו ˘ ‰מבט ˙„ ו ˜ נ ˙‡ ני ז‰ בחן ˙ ‡יכו ˙ ר ר‡יונו ˜ מח ˙„ יל„ים ביחי ı עב„ו בטיפול נמר ˘ ˙ ‡חיו ˘˘ ‰יו ˙ פו ˙˙˘ יל„ים .‰מ ı ממנ‰ בטיפול נמר ˙ ועל ˙ ˜ ויים ל‰פי ˘ ע ˘ ל‚בי ˙ ‰‡חיו ˙ פיסו ˙ ורים ל ˘˜‰ ריים ˜ ‡ים עי ˘ ‰ נו ˘ לו ˘ . זו‰ו ˙ ‰ברי ˙ ו ˆ חולים ליל„ים ב‡ר ˙ בבי ˙ וני ˘ לי ˘ טיפול ונים ˘ י„ים ˜ פ ˙ ומעבר בין ˙ וו ˆ י ˘ מיכ‰ ממ‚וון ‡נ ˙ .2 „ . טיפול ‰וליסטי ביל 1 : ל ‰יל„ים ˘ ˙ ור ˘˜˙ מיכ‰ ב ˙ ‡בים זמינים. ˘ במ ˘ ימו ˘ .3 רום ˙ ון ל ˆ ‰ר ˙‡ ל ‡חרים, ו ˘ מיכ‰ ו‰י„ע ˙‰ ˙ פע ˘‰ ˙‡ , לטיפול ˙ ‰ ‰‰וליסטי ˘ ‰‚י ˙ יבו ˘ ח ˙‡ ו ˘ ‰„‚י ˙ ‰‡חיו „ ביל„ ˜ ‰טיפול ‰ממו ˙‡ פר ˘ ב‰ן כ„י ל ˘ י ˘ ˙ ובנו ˙ יעים ˆ ‡ים מ ˆ יעיל‰. ‰ממ ˙ ור ˘˜˙ ‰יל„ים ל ˙ ו ˘ י„ום נ‚י ˜ ל ‰סיעו„י, ˙ וו ˆ מיכ‰ ‚ם ב ˙‰ ˙‡ ˜ יים מורכבים, ולחז ˙ ור ˘˜˙ רכים ˆ עבור יל„ים עם .ı טיפול נמר ˙ חרור מיחי„ו ˘ ל ˘ ר ˘˜‰ במיוח„ ב נ„‰ ˜ "ח ב ˙˙ ב ˘ ימו ˘ ו ˙ ירו ˘ ן ˙ ים ל‚בי מ ˙ ירו ˘ י ˜ ל ספ ˘ ˙ ובנו ˙ ˙ טח: בחינ ˘‰ מ ˙ ולו ˜ Voices from the eld: exploring service providers’ insights into service delivery and AAC use in Canada Stephanie Lackey, Seamus Burnham, Glenda Watson Hyatt, Tracy Shepherd, Shane Pinder, T. Claire Davies & Beata Batorowicz AAC, Vol. 40, December 2024, pp. 267-280 ן ˙ , י„וע מעט מ‡ו„ על ‡ופן מ ˙‡ חום. עם ז ˙ ב ˙ ירו ˘ י ˜ ל ספ ˘ ם ˙ על מעורבו ˙ רובו ˜ ים ˙ ען לעי ˘ "ח נ ˙˙ ב ˘ ימו ˘‰ חום ˙ ים ב ˙ ירו ˘‰ ן ˙ מ ˙‡ ים ˜ ל ‰ספ ˘ ‰מבט ˙„ ו ˜ ‰ לבחון מנ ˙ ר ז‰ ‰יי ˜ מח ˙ נ„‰. מטר ˜ ים ‰ללו ברחבי ˙ ירו ˘‰ ב‰. ˘ ימו ˘‰ פיעים על ˘ ‰‚ורמים ‰מ ˙‡ "ח ו ˙˙‰ .˙ יו ˆ ר פרובינ ˘ וך ע ˙ ע מ ˘˙ פים מ ˙˙˘ מ 22 ˙ ב ˙ וונ ˜ ו„ מ ˜ מי ˙ˆ בו ˜ ‰ ר כלל ˜ ‰מח ˙ˆ בו ˜ .˙ ומור‰ ‡ח ˙ ור ˘˜˙ לינ‡י ˜ ל ˙ , סייעו ˜ , מרפ‡ים בעיסו ˙ ור ˘˜˙ לינ‡י ˜ פים ‰יו ˙˙˘ ‰מ סיבי. ˜ מטי רפל ˙ וח ˙ ני ˙ עו ˆ חו ב‡מ ˙ נו ˙ לטו ˜‰‰ מלילי ˙ נ„‰: ˜ "ח ב ˙˙ ב ˘ ימו ˘ ורמים ל ˙‰ ים ˙ ירו ˘ ן ˙ ורים למ ˘˜‰ פים ‚ורמים ˜˘ ‡ים ‰מ ˘ זו‰ו ‡רבע‰ נו ˙ ‡ו ˆ ו ˙‰ וח ˙ ני ˙ ‰י„ע ו‰עמ„ו ˙ פע ˘‰ .4 ˙ ‰נכונו ˙ ‰‰חלטו ˙ בל ˜ .3 ו‡מים ˙ מ ˙ . יחסים ומטרו 2 מיכ‰ במבנים ‡ר‚וניים ˙ .1 "ח ˙˙‰ חום ˙ ‡בחון ו‰י„ע ב ˙ ו ˜ טי ˜ , בעלי עניין מרכזיים, פר ˙ יו ˙ ל ˘ ממ ˙ „ מערכו ˆ ים כי ˘ ‡ים ‡לו מ„‚י ˘ נו ˙ יפ ˘ „ ח ˆ ים, ל ˙ ירו ˘ ני ˙ ל נו ˘ ˙ פו ˙ ו ˘ מ ˙ יפו חוויו ˆ‰ ‰„ נ ˜ מכל רחבי ˙ ולו ˜ . בו ˘ ימו ˘‰ ו ˙ ירו ˘‰ ן ˙ פיעים על מ ˘ מ .˙ ירו ˘‰ ן ˙ ‰ליכי מ ˙ ב ˙ ונו ˘ ˙ , ב‡יכו ˙ ביו ˜ מוך בע ˙ ל ˙ ים על מנ ˙ ירו ˘ ן ˙ ווים מנחים למ ˜ וח ˙ ר נוסף ובפי ˜ ורך במח ˆ‰ ביעים על ˆ ‡ים מ ˆ ‰ממ "ח. ˙˙ י ˙ ירו ˘ ˙ בל ˜ וויון ב ˘ ‰עבו„‰ וב

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=