שנתון מספר 40 - isaac 2025

96 ר‡ל ˘ - י ˜ ון ‡ייז ˙ נ ˘ 2025 יחס, ˙ במילו ˘ ימו ˘‰ ם ופעלים לבין ˆ ע ˙ מו ˘ יימים בין ˜ רים ˘˜ ‡ילו ולי? ˜ "ח עם פלט ˙˙ ים בעזרי ˘ מ ˙˘ ל יל„ים ובני נוער ‰מ ˆ‡ ו‡ר ˙ ˙ מו ˘ ו‡רי ‰פועל ו ˙ What relationships exist between nouns and verbs and the use of prepositions, adverbs, and adjectives in children and adolescents who use speech generating devices? Laura Durston, Michael T. Clarke & Gloria Soto AAC, Vol. 40, December 2024, pp. 306-313 ˙˜ ‰עוס ˙ וע„ו ‰יטב בספרו ˙ ˙ מילים ‡חרו ˙ ו ˆ בו ˜ ב ˘ ימו ˘ ם ופעלים לבין ˆ ע ˙ מו ˘ ב ˘ ימו ˘ רים בין ˘˜‰ ˙ "ח מבוסס ˙˙ ים ב ˘ מ ˙˘ ים ‰מ ˘ ל ‡נ ˘ ‰ פ ˘ יימים ‚ם ב ˜˙ רים „ומים מ ˘˜ , ל‡ ברור ‡ם ˙‡ פ‰. עם ז ˘ ˙ חו ˙ פ ˙‰ ב ו‡רי ˙ , יחס ˙ במילו ˘ ימו ˘ ם לבין ˆ ע ˙ מו ˘ בפעלים וב ˘ ימו ˘ רים בין ˘˜‰ ˙‡ ‰ לבחון ˙ ר ‰יי ˜ ‰מח ˙ סמלים. מטר "ח ˙˙ ים בעזר ˘ מ ˙˘ יל„ים ובני נוער ‰מ 12Œ נ‡ספו מ ˘ ‰ פ ˘ מלילי ˙ ל ˘ ני ˘ וח מ ˙ ני ˙ עו ˆ ו‡ר, ב‡מ ˙ ˙ מו ˘ פועל ו ˘ ימו ˘ ר חיובי מנב‡ בין ˘˜ ביע‰ על ˆ‰ נים ˙˘ מ Œ˙ מרוב ˙ וחי ר‚רסי‰ ליני‡רי ˙ ני ˙ יח‰ עם מבו‚ר. ס„ר ˘ ˙ בע ˙ מו ˘ ב ˘ ימו ˘ ם לבין ˆ ע ˙ מו ˘ ב ˘ ימו ˘ ר חיובי מנב‡ בין ˘˜ ו‡רי פועל, וכן על ˙ יחס ו ˙ במילו ˘ ימו ˘ בפעלים לבין ‡ים ‡לו. ˆ ל ממ ˘ ˙ ליניו ˜‰ ו ˙ י‡ורטיו ˙‰ ˙ לכו ˘‰ ו‡ר. ‰מ‡מר „ן ב ˙ עירים ˆ לנוער ולבו‚רים ˙ ווי ˘ עכ ˙ "ח בספרו ˙˙ ל ˘ ו‚ים ˆ יי Representation of aided AAC in contemporary young adult ction Emily J. Smith & Dana T. Arthur AAC, Vol. 40, December 2024, pp. 314-327 ו‚ ז‰. ˆ ל יי ˘ ניים ˙ ‰מ‡פיינים ‰‡יכו ˙‡ עירים ו‰ן ˆ לנוער ובו‚רים ˙ "ח בספרו ˙˙ ל ˘ ‚ ו ˆ ף ‰יי ˜ ‰י ˙‡ ר בחן ‰ן ˜ ‰מח ח ומ‡פייני ‰כלל‰ סטנ„רטיים. ˙ מפ ˙ מילו ˙ עו ˆ במ‡‚רי מי„ע ב‡מ ˘ ע חיפו ˆ ם כך בו ˘ ל ‰רומנים 32- ני ל‚בי כל ‡ח„ מ ˙ י ו‰‡יכו ˙ ‰מי„ע ‰כמו ˙ ו לבחינ ˘ ימ ˘ י ˙ וכן ספרו ˙ וח ˙ י‡ורי וני ˙ וח סטטיסטי ˙ ני יימים ל‚בי ˜‰ ונים ˙ ‰נ ˙‡ ‰ ‡ם במי„‰ רב ˙ לנוער ˙ "ח בספרו ˙˙ ‚ ו ˆ יי ˘ ביעו על כך ˆ‰ ‡ים ˆ ר. ‰ממ ˜ נכללו במח ˘ ר ˙ ביו ˙ כיחו ˘‰ ˙ ים מן ‰מי„ע ‰ע„כני על ‰‡טיולו‚יו ˙ חר‚ו לעי ˙ , ‡ולם ‰עלילו ˘ ימו ˘ ‡ים ב ˆ נמ ˘ "ח ˙˙‰ סו‚י עזרי ‰ביעו ˘ ,˙ ממ„יו Œ רב ˙ ‚ו כ„מויו ˆ "ח ‰ו ˙˙ ב ˙ ו ˘ מ ˙˘ ‰מ ˙ ‰על‰ כי רוב ‰„מויו ˙ וח ‰„מויו ˙ "ח. ני ˙˙ י ˘ מ ˙˘ ל מ ˘ "ח ˙˙ ‚ ו ˆ יי ˘ ביעים על כך ˆ ‡ים ‡ל‰ מ ˆ סכול. ממ ˙ ן ‚ם ‰ביעו ˜ ן, ‡ף כי חל ˘ ימו ˘ ב ˘ כלפי ‰עזרים ˙ חיוביו ˙ עמ„ו ‰ו‡ ‡ף מ‰וו‰ ˘ כן ˙ , ויי ˙ י‡ו ˆ ‰מ ˙‡ ו ˜ בחל ˙ ף לפחו ˜˘ יים מ ˜‰ ‚ ו ˆ , ‰יי ˙‡ . עם ז ˙ ם יחסי ˆ ומ ˆ לנוער ‰ו‡ מ ˙ בספרו מם. ˆ ים ע ˘ מ ˙˘ ל ‰מ ˘ "ח ו ˙˙ ב ˘ ימו ˘‰ ל ˘ י‡ור חיובי ˙ ולי ˜ "ח עם פלט ˙˙ עזרי ˙ עו ˆ ב‡מ ˙ ווכו ˙ ‰מ ˙ יו ˆ˜‡ י„ ‰‚וף ב‡ינטר ˜ פ ˙ The role of the body in SGD-mediated interactions So a Benson-Goldberg, Lily Gullion & Karen Erickson AAC, Vol. 41, March 2025, pp. 1-16 , מבו‚רים רבים עם ˙‡ ולי. עם ז ˜ לעזרים עם פלט ˙ ו ˘ ו‰נ‚י ˘ ימו ˘‰ יפור ˘ „ ב ˜ מ ˙ "ח מ ˙˙‰ חום ˙ ר ב ˜ ‰מח ˙ מרבי ב‚וף. ˘ ימו ˘ על ˙ לל‡ עזרים, ‰מבוססו ˙ ור ˘˜˙ ˙ ורו ˆ מביעים ‰ע„פ‰ ל ˙ יו ˙ מעו ˘ מ ˙ יו ˙ חו ˙ פ ˙‰ ו ˙ פיזיו ˙ מו‚בלויו ‰‚וף ˙ עו ˆ ב‡מ ˙ ור ˘˜˙ ל ˘ ו„ים ˜ פ ˙‰ ו ˙ ורו ˆ‰ ˙‡ ˙ יח כ„י למפו ˘ וח ˙ ל ני ˘ ˙ ו ˜ בטכני ˘ ימו ˘ ‰˘ ר ז‰ נע ˜ במח עם פלט ˙ ור ˘˜˙ על ‰‚וף, ו‚ם בעזר ˙ לל‡ עזרים, ‰מבוסס ˙ ור ˘˜˙ ‚ם ב ˘ מ ˙˘‰˘ עיר ˆ בין ˙ יו ˆ˜‡ במ‰לך ‡ינטר מוכר. ˙ ור ˘˜˙ ף ˙ ו ˘ ולי, לבין ˜

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=