| עמוד ראשי |
I |
| תוכן העניינים |
3 |
| דבר המערכת |
4 |
| דבר היו"ר |
5 |
| דו"ח פעילות |
7 |
| מה זה אייזק בשבילי? - יונית הגואל-קרניאלי |
12 |
| פעילות בנושא המשפטי ב-2024-2025 –
נטע בן זאב |
14 |
| פעילויות קבוצת המנהיגות תשפ"ה -
חברי קבוצת המנהיגות
|
16 |
| המסע שלי לפיליפינים - 2025 -
מרטין ז'ורבלוב |
18 |
| פיתוח ספרייה דיגיטלית עם משחקים נגישים לילדים עם מוגבלות קוגניטיבית -
אורית בן שושן
|
22 |
| קביעת מטרות התערבות בחמשת תחומי השפה בקרב תלמידים המשתמשים בתקשורת תומכת וחליפית - ד"ר גת סבלדי הרוסי |
28 |
| לוחות תקשורת לגיל הרך - "לתקשר בהקשר" - ד"ר רז טננבאום, איב מנחם ורחלי בלום |
32 |
| "אוצר מילים" - לוח תקשורת גנרי מתקדם לאנשים עם אפזיה, - מירב רווה מלכה, וידידה לוין שטרנברג |
36 |
| כוח העקביות: חשיבות תכנון תנועתי עקבי במכשירי תקשורת תומכת וחליפית (תח"ח), - קרן גרנט-קמיאל |
39 |
| תח"ח בטכנולגיה קלה לפני תת"ח בטכנולוגיה גבוהה - האמנם? - הודיה חרל"פ |
42 |
| גישה חלופית לעזרי תקשורת עם פלט קולי - כיצד מעריכים את האפשרויות השונות, -
ליסה בארדאך |
45 |
| יש בי אהבה - השיעורים שלי על אריק אינשטיין ועוד יוצרים ויוצרות ישראלים, - עמית קרוניש |
50 |
| כתיבה תקשורתית בשילוב פרומפט, -
איילת בן נון ולירז ויסברוד
|
51 |
| החיבור בין ספורט ותקשורת - השפעת האימון הגופני על כישורי תקשורת ומסוגלות עצמית, - עמית טננבאום ראובן |
53 |
| אפשר לומר - קבוצה טיפולית לבני נוער המשתמשים בלוחות "אפשר לומר", -
יעל גולדשטיין |
56 |
| תוכנית "יום הכנה לחיים" לתלמידי מש"ה, - איילת בן נון, מיכל סיגל וריקי קליין |
59 |
| המשמעות של לוח תת"ח מותאם וייעודי להקשר מסוים, - גל יוסף דבדה, ד"ר טל לבל |
62 |
| דברים שרואים היום - כבר לא רואים מחר, גישה דינמית בהתאמת תת"ח - תיאור מקרה, - שרית זיוון |
64 |
| בלי מילים, בכל הדרכים - סיפורה של קבוצת תקשורת תומכת וחליפית לנשים בשיקום, מירב רווה מלכה |
67 |
| פיתוח תוכנית קריאת סיפורים בספרייה עבור משתמשי תת"ח ומשפחותיהם, - סבינה דה סוזה, פולינה רובנובה ואלנה דוקובני |
69 |
| פשוט ליהנות מספר - מסע משותף אל הסיפור המונגש, - יונית וינר, חיה בלוך ואורית פרטוש |
73 |
| ניצנים נראו בארץ - פיתוח ניצני אוריינות לילדים עם צרכים תקשורתיים מורכבים, - ידידה לוין שטרנברג |
75 |
| נקודת מבט קדימה - על לקות ראייה מוחית - טעימות מסדנה בכנס אייזק, - ורדית קינדלר |
76 |
| "קומיוניקוס אינפיניטום!" - תת"ח וקסמים בחברת דיבור, - שרון שחם |
79 |
| מהי תת"ח עבורי?, -
טומי ברצ'נקו וד"ר רז טננבאום
|
81 |
| כשהצבעים מדברים: חוויות מסדנת ציור בצבעי מים ללא דיבור, - ד"ר עדי נאמן |
84 |
| השתתפות בקהילה, זו "זכותי" פעילויות "גשר לקשר" להגברת ההשתתפות בקהילה באמצעות תת"ח, - רחלי פוקסמן, אסטל סלוין |
88 |
| מדברים תת"חית, - אילה דויטש |
91 |
| טייפיט - למידה עצמאית של הקלדה, - עמנואל כהן, ד"ר עינב ישראל |
92 |
| תקצירים מתורגמים מ AAC, - גילית מתוקי |
94 |
| English Abstracts |
114 |